Min første Racer! Kan i ikk hjælpe mig {{forumTopicSubject}}
Jeg har siddet og læst alle de andre indlæg, med folk der skal ha' en begyndercykel og det er lidt samme status her.
Jeg har surfet meget rundt på alle cykelsiderne og læst om alt muligt, men da jeg er helt nybegynder er det meget uoverskueligt, da jeg heller ikke har nogen form for erfaring.
Jeg leder efter en racer, som ligger i prisklassen ca. 4 - 5k. Jeg har ikke rigtig nogle konkrete bud selv, da jeg er blevet for forviret Det virker også, som om at der er meget delte meninger om brugte cykler? jeg ville ikke have noget imod at købe en brugt, hvis der er nogen af jeg, som ved noget om det der kan anbefale nogen. Jeg ved det er neder, at komme med det her bud, men (link fjernet) kommer i denne måned og virker billig? men kan det betale sig at købe den?
Mine behov: jeg regner med, at jeg kommer til at cykle halvlange ture her til sommer, så det må godt være en behagelig og nem cykel at have med at gøre og jeg er åben overfor næsten alt tror jeg. På forhånd tak:)
mar 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
mar 2008
mar 2008
mar 2008
men jeg ved jo ikke så meget om det, så det var det jeg tænkte om folk kunne hjælpe mig med.
Ville også gerne høre om det ville være godt at starte med fx. (link fjernet)
Eller om der er nogen der har nogle bedre bud?
mar 2008
mar 2008
Følger: 1 Svar: 1
mar 2008
Simon jeg vokser desværre nok ikke mere:(
Og ja jeg er fra vestsjælland, ca. 20 km nord for Slagelse. Havde ikke lige set den cykel jeg så på var fra jylland.
Min skridlængde har jeg målt til ca. 80-82 cm
Den trek du linker til Thomas, den ser meget god ud, og også meget lækkert, hvis det er de gear folk mener er gode.
Jeg kan høre at det er en dum ide at købe en cykelkonge/bilka/haraldnyborg cykel, så det dropper jeg:)
Men er stadig frisk på flere forslag fra folket!
mar 2008
Christian, mener du at de begge er gode eller? Forstår ikke lige helt hva du mener.
Men vil lige overveje den Trek, den ser også pæn ud.
mar 2008
tror også jeg jeg bare lige holder mig opdaeret på dba, så kan jeg jo lige linke til det hvis jeg finder noget. Så kan folk måske lige komme med nogle meninger
Min første Racer! Kan i ikk hjælpe mig