{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• indkøb 1.000 kr.
  • Reparation af hængsel på en skabslåge 1.320 kr.
  • Græsslåning af flere omgange 3.150 kr.
  • Hjælp til en dryppende vandhane 1.800 kr.
  • Jeg skal skifte fire tændrør på en Audi A4 2.0 TFSI, årgang 2010. 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bianchi Via Nirone Alu
  • #1   24. mar 2008 Tak for de hurtige svar smiley

Hvad mener i ellers kan være gode tilbud, evt et link.
    6000 er tæt ved maks prisen, men noget med udstyr at gøre.

På forhånd tak

• #2   24. mar 2008 du skriver at 6000 kr, er tæt på dit maks,, men tænkt du skal cykle 50*5 + en lidt længere om ugen,, ville det så ikke være det værd at købe en til måske bare lidt mere.. så du vil få nogle gode ture hver dag...

prøv evt. at tjekke denne site ud,, de har nogle rigtig gode og billige cykler iforhold til hvad der sider af komponenter:
    http://www.fat-cycles.de/
    gå ind under den kategori der hedder Rennräder Alu... og find den der hedder Project SL Ultegra Starters... fed cykel

• #3   24. mar 2008 glemte lige at nævne en pris.. du får den med American Classic 420 hjul og komplet Ultegra gear for kun 7500 kr...

• #4   24. mar 2008 Ang handel i tyskland. Måske priserne er billiger i tyskland men hvordan står det i forhold til besvær evt risiko?

På forhånd tak

• #5   24. mar 2008 der er ikke rigtig noget der rigtigt er besværligt ved at handle over nettet på en tysk site... man bestiller noget og får det inden for 14 dage,, af hvad jeg har oplevet på de løsedele jeg har købt... er der nogen som kan komme op med nogle erfaringer hvorfor man ikke skulle købe over tyske sider..

• #6   25. mar 2008 Tak for alle svar:)

Kommentér på:
Bianchi Via Nirone Alu

Annonce