{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.887 visninger | Oprettet:

Lars H
Lars H
Tilmeldt:
14. aug 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10

Radon MTB {{forumTopicSubject}}

Hej cykeleksperter
Jeg har fundet denne MTB fra Radon, som bliver anbefalet flere steder fra, og som passer til mit budget.
http://www.bike-discount.de/shop/k95/a6317/zr_team_5.0_2008.html
Så vidt jeg kan forstå er det bike-discounts eget mærke, og derfor går mit spørgsmål: Er det til at få reservedele til cyklen i Danmark, eller er man tvunget til at handle hos bike-discount hver gang der går noget i stykker?
Er der nogle der har erfaringer med Radon?
Jeg er iøvrigt 187 cm høj. Hvilken størrelse, skal jeg så bestille? 20"?
Jeg vil være meget taknemmelig, hvis nogle vil skrive et par linier med svar på mine spørgsmål, for så skal jeg sgu have bestilt!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Radon MTB
  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10
    #1   23. apr 2008 Og hvad med Bike-discount. Er det et sted I kan anbefale at handle?

  • #2   23. apr 2008 ja kan egentlig kun gentage hvad bævermand sagde smiley
    går fx din XT gearskifter i stykker køber du jo bare en ny, de er jo ens uanset hvilket mærke du har, så det er overhovedet ikke noget problem..


  • #3   23. apr 2008 Min far har lige købt en Radon fra samme sted og kan kun anbefale det. Det eneste problem var at der var en forskifter og cassette eller noget i den stil som de kun havde i lx i stedet for det xt som det skulle have været. Men de gav ham et gavekort på over 2000 som godtgørelse. Det kalder jeg sku service(: Og cyklen kører perfekt. Rigtigt lækkert håndværk..

  • #4   23. apr 2008 Michael A:
    Du ved da vidst ikke hvad du snakker om, radon 5.0 er præcis samme cykel som cube acid, dog ca. 500kr billigere, og radon 5.0 har præcis samme stel som cube acid, kun påskrevet radon istedetfor cube !!

    Og ja 2 af mine kammerater som jeg ofte kører med har henholdsvis cube acid og radon zr 5.0, og de er totalt identiske !

    Hvad reservedele angår, så passer alt selfølgelig direkte over på en radon !!


  • #5   23. apr 2008 # Michael: hvis du kigger på ACID vs radon så vil du se ACID koster 100€ mere, og jeg vil sige de har stort set de samme dele, Radon har dog LX forskifter mod Deore forskifter, og Hayes Stroker Ryde 180/160 mod shimano 160/160 skivebremser.. så hvis man kigger på facts så er radon 800 kr billigere og med bedre udstyr, så hvordan er cube bedre?

  • #6   23. apr 2008 Har selv bestilt mange gange fra bike-discount, samt bestilt 2 komplette cykler til bekendte, og er altid blevet godt behandlet af firmaet :O)

    Stelstr. jeg er også en 187cm og har str. 20"


  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10
    #7   24. apr 2008 Tusind tak for jeres svar. Det er jeg meget taknemmelig for.
    Så er sagen afgjort og bestillingen sendt afsted.
    Håber vi ses i skover...


Kommentér på:
Radon MTB

Annonce