{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Shimano 105 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en gammel Peugeot racer hvor der sidder nogle sachs gear på:b, de er ved at være rigtig dårlige og vil derfor gerne have nye. Og en jeg kender har Shimano 105 gear til salg, også ville jeg lige høre er Shimano 105 gode nok? Eller er der andre gear som er bedre som ikke er sindsyg dyre. Men det skal dog lige siges at jeg er lige startet med at cykle og cykler 2-3 gange i ugen, ikke sådan noget helt sindsygt.

MVH Daniel Jespersen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjerne 2 paller med tegl 1.000 kr.
  • Lampe blinker og kan ikke slukke 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shimano 105
  • #1   28. apr 2008 Mener 105 svare til Deore i MTB-verdenen (som jeg har styr på). Hvis det er rigtig er det en helt fin skifter. Sådan lige midt i feltet, ikke billig, ikke dyr.

• #2   28. apr 2008 105 er en rigtig fin gruppe til nybegynderen

• #3   28. apr 2008 105 er rigtig god, jeg kører selv med 105 på min hverdags cykel:)
    men hvis du vil ofre lidt mere, så er Shimano Ultegra et rigtigt godt køb, virkelig billig gruppe, men ligger tæt på topgruppen Dura-Ace i brugsværdi

• #4   29. apr 2008 Jeg kører med Shimano Ultegra... Og jeg er super glad for det.

Men jeg har aldrig kørt med andet, så jeg kan ikke sige noget om forskellen på Shimano 105 og Ultegra.

Mvh. Jon:)

• #5   29. apr 2008 retelse:
    105 svarer til deore lx smiley
    Jeg kører sev lige nu med Ultegra 10 speed, men har før kørt med 105 8 speed..
    der er en del forskel, men hvis du ikke skal køre licens løb eller i klub vil en 105 9-speed være ganske udmærket:)
    hvis det er kan du skrive en pb til mig med prisen på gruppen så kan jeg lige fortælle dig om det er en god pris:)

Kommentér på:
Shimano 105

Annonce