{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.694 visninger | Oprettet:

køb af MTB {{forumTopicSubject}}

Hej jeg står og skal købe mtb, har kigget nettet igennem men er stadig tvivl hvad der er det bedste køb.
Jeg er kommet frem til min stel str. er 19,2 tommer så det må vel blive 19 tommer ?
Cyklen skal primært bruges til landevej/grusvej og lidt terræn kørsel.
Er 29 tommer hjul det bedste valg?
Jeg er 185 cm høj

budget ikke over 4000 kr
brugt cykel er også en mulighed men synes det er svært at finde den rigtige str os ☺

Har kigget lidt på denne http://www.bike-discount.de/en/buy/merida-big.nine-40-234627/wg_id-117

Kom frisk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af MTB
  • #2   8. jun 2015 Vi har 26", 27,5" og 29" MTB i de billige udgaver her i huset.
    Jeg vil sige at 27,5" er et godt kompromis og ikke det er til det vilde terræn kørsel.

    Jeg er selv meget glad for min Ghost som jeg gav 3900kr for en del år siden, så nu får man Skive bremser for de samme penge.
    Men hvis du ikke er sikker på størrelsen, så ville jeg ikke købe på nettet, uden at have prøvet samme model i den butik først. Og du kan nok få den i butikken til samme pris alligevel.


  • #3   8. jun 2015 Hvis du forventer at du skal køre skov, så for Guds skyld være med at købe en cykel til 4000,- de er intet værd i en skov

  • #4   8. jun 2015 Hvis du skal kører langt på landevej ville jeg nok se efter en med lockout til forgaflen. det er vist mit fif smiley derudover er Merida et fint mærke.

Kommentér på:
køb af MTB

Annonce