{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken bremse at vælge
  • #1   9. jun 2015 Hvilke specs ønsker du?
    Sikker på at du finder tekniske specs på leverandøren hp.

Det er alle gode bremser. Hvilke gear har du? Du kan lave nogle all-In One løsninger med flere mærker.

Jeg synes shimano gør det godt ift bremser, men ikke så godt at jeg gider at bøvle med manglende match maker til mine SRAM gear.

• #2   9. jun 2015 Ville altid vælge Shimano, synes bare bedst om deres bremser

• #3   9. jun 2015 nu ved jeg ik hvad du har af gear da jeg godt kan li at gear og bremser er samme mærke så jeg vil vælge XO de er virkelig gode og så er de 1 fingred bremser så de køre virkelig lækkert smiley

• #4   9. jun 2015 Ville helt sikker gå efter XTR bremserne! INGEN former for tvivl der.
    Har 2 cykler med henholdsvis xt og xtr på - det funker!

Avid bremser går jeg en lang bue udenom, og det er ikke kun mig der har den holdning - de får generelt ikke ret gode anmeldelser.
    De er besværlige at udlufte (I forhold til Shimano).
    der skal ikke køres længe med dem før klodserne slæber på skiverne - dette har alle 3 sæt elixir sæt gjort som jeg har ejet (elixir 7 og opefter).

Formula:
    Nok de bedste / stærkeste bremser jeg har haft.
    Desværre har de også tendenser til at hænge lidt på skiven - udluftning har jeg ikke forsøgt mig med endnu, men kan ikke forestille mig at det bliver mere simpelt end Shimano.

• #5   9. jun 2015 XTR men prøv om ikke du kan få et sæt M9020 i stedet

• #8   10. jun 2015 Okay i får priserne på det
    105 dollars for formula, skal siges jeg har det på mine andre cykler og er godt tilfreds, især det med adjustable lever
    180 dollars for Elixir
    355 dollars for XTR m9000

Tusind tak for alle jeres inputs hælder godt nok meget til XTR da det ikke skader at prøve noget nyt også

Kommentér på:
Hvilken bremse at vælge

Annonce