{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Ny MTB 6K {{forumTopicSubject}}

Daw

Jeg skal have en ny MTB til under 6K og har hørt en del om Cube Attention Disc
(link fjernet)

Men ved ikke det helt store udover at de dele der sidder på er ret gode (Ifl. hvad jeg har fundet ud af)
Men hvad siger i herinde der ved noget om dette

Hvis i har nogen forslag så er det meget vigtigt at jeg kan komme til at prøve cyklen. Bor i Værløse området

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny MTB 6K
  • #1   13. maj 2008 Folk kan garanteret diske op med cykler fra udlandet der har lidt bedre dele hist og her, men det er en kæmpe fordel at købe sin bike hos den lokale. Cykel er ganske udemærket til prisen, så jeg kunne godt finde på at købe den hvis jeg var dig. Jeg er selv en Giant mand og deres Terrago 2 Disc er bestemt værd at se på i din pris klasse.

• #2   13. maj 2008 altså jeg ville jo gå ind på enten CRC eller Bike-Discount og kigger på nogle Radon og Cubes, der får du meget mere for det samme, der får du jo næsten en Cube LTD for de penge, og ihvertfald en Cube Acid..

• #3   13. maj 2008 Læs nu hvad han skriver før du svarer. Han skriver at det er vigtigt at han kan komme til at prøve cyklen først.

• #4   14. maj 2008 Så gå ned i en cykelforhandler og prøv dem, og køb dem på nettet..
    Sagde også bare hvad jeg ville gøre

Kommentér på:
Ny MTB 6K

Annonce