{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Prisættelse? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have solgt min cykel, men hvad er prisen? Er det ca. 50% af nypris for en cykel som er 1 år gammel?

Specialized S-Works Stumpjumper 29 WorldCup

Den er købt 30.05.2014. Kvittering haves.

Fuld XX1, nyeste Magura MT8 NEXT bremser, Roval Control Carbon SL hjul.

Den er selvfølgelig passet og plejet. Forgaffel nyserviseret, resten vil blive serviceret op til salg.

Da den er brugt, har den lidt brugsridser.
Den har haft en skade på bagstage, som er lavet. Intet at mærke, det er ikke til at se hvis man ikke ved det. Det eneste er en lille forskel i farven. Har snakket med Specialized og Cykel-X-Perten hvor den er købt, og det har ikke nogen betydning for garanti/reklamation på cyklen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prisættelse?
  • #1   29. jun 2015 Selv ligger jeg på de 30.000 ca. Nypris er 58.000 kr. Men ved at skaden trækker ned, selvom den er uden betydning. Så er 27-28.000 kr helt væk? Evt 24.500 uden hjul måske?

  • #2   30. jun 2015 Skaden trækker desværre meget ned. Mange bliver usikre på om det holder og ligeledes iforhold videre salg.
    Jeg skal ikke kunne sige hvad du har betalt for cyklen, men det er meget "normalt" at få 15-25% i forhold til listepris. En anden ting, jeg oplever at fully holder prisen lidt bedre end HT.

    Hvad vil du selv give, hvis du skulle købe din cykel brugt??

    Afhængigt af hvor slidt din kassette og tandhjul er, ville jeg nok ikke give mere end 26-27.000kr og max 20.000kr uden hjul.


Kommentér på:
Prisættelse?

Annonce