{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Nye billeder
  • #1   8. jul 2015 Har også lige opdateret lidt billeder med min sorte Colnago, efter et lille facelift smiley

  • #2   8. jul 2015 Den er nu ret fed, din Colnago. smiley

  • #3   8. jul 2015 Din De Rosa er også rigtig fin! Men et sæt højflance carbon hjul ville pynte meget smiley
    Er selv igang med at bestille et sæt til min den sorte. Får 88mm full carbon bag, og et (hvis jeg gider skifte Ellipse't) 50mm foran. Blir så sprødt.

    De sælges hos Fullcarbon.dk til ganske fordelagtige priser! Hjulene er fra Japan, så zero kina smiley


  • #4   8. jul 2015 Jeg overvejede det også da jeg skulle købe hjul, men tror ikke jeg vil få noget ud af det til mit behov. Jeg køber ikke hjul for udseendet's skyld. smiley

    Kiggede lige på fullcarbon.dk fælgene. De er jo tungere end dem jeg har på nu! Og hvad med lejer? Der er keramiske lejer i mine Zero - så jeg tvivler på at lejerne er bedre i fullcarbon fælgene.


  • #5   8. jul 2015 Har længe tænkt jeg ville ha noget dybt bag, både fordi det ser fedt ud, men klart også med omtanke på hvor hurtigere den ville være.
    Håber den mindre vindmodstand vil gøre jeg holder en højere fart, med samme energi når jeg 'free coaster'/holder kadence.

    Nej kan godt se det på ingen måde ville gavne.
    De Novatech nav de bruger er med udvendige lejer, så man kan nemt udskifte..


  • #6   8. jul 2015 Du vil også få en mere sidevind's følsom cykel, med så høje fælge på, det er også værd lige at have med i overvejelserne. Men jeg er bestemt enig i, at det ser fedt ud med højprofil. smiley Hvis jeg skulle have en højere profil på min, ville jeg dog nok max gå op i 50 - netop pga. sidevind.

  • #7   8. jul 2015 True smiley

    Men er nu ikke så nervøs, da det er halvt om halvt uaktuelt smiley Bruger kun mine Colnagoer på gaden. Og inde i byen har sidevind ikke den store betydning. Så håber den får lidt mere ryk, selvom de i forvejen er raketter. Kørte jeg over sletterne ville man nok mærke det betydligt.
    Men nu er det jo Track bikes, så det er begrænset hvor langt man kommer rundt.

    Ville der slet ikke være nogen fordel i at udskifte ringen til carbon? måske i samme dybde.


  • #8   8. jul 2015 Tror ærlig talt du ville få mere ud af at smide noget i stil med mine på. Den lave vægt (mener de vejer omkring 1400 gram til sammen) gør også at de er virkelig gode i acceleration. Hvis de skal være carbon, kan du også få Zero i carbon. Så koster de dog dobbelt op. Men de lejer der, er for vilde at trille på! Det føles som om man har hjælpemotor. smiley

  • #9   8. jul 2015 Du har nok ret, men har bare en must need to know feeling. Og de er bestilt, så kan ikke trække i land nu. Håber de er anderledes, og man kan mærke forskel. Så håber jeg bare det pleaser smiley

    Kan også blive nød til at udskifte lejer til keramiske med tiden! De koster bare kassen.


  • #10   8. jul 2015 Ja det er ikke en billig hobby, men til gengæld er det sjovt! smiley

    De kører sikkert også fint de hjul der, og uden så meget sidevind er det nok glimrende. Jeg kører bare meget mellem Glostup og Amager, hvor jeg tager en rute ude ved vandet, så der er til tider ret meget vind. Så derfor jeg gik lidt ekstra op i det med sidevind.


  • #11   8. jul 2015 Indeed smiley

    Lyder da som en nice tur. Jeg tæsker mine rundt i hele byen og lidt Amager. Det sker dog et par gange om året jeg kører til Roskilde og tilbage.


  • #12   8. jul 2015 Det er også en dejlig tur. Længe tog jeg Roskildevejen, men fandt så ud af at man kunne køre omkring Brøndby Strand/Kalvebod. Dog 7 km længere, men en tur med vand og natur i stedet for smog.

    Jeg har også taget turen fra Amager til Roskilde - igen det største minus er roskildevejen. Synes virkelig den er røv syg og fuld af smog. smiley


  • #13   8. jul 2015 Meget enig.
    Ville nok også prøve nye veje hvis jeg kørte racer smiley og længere strækninger


  • #14   11. jul 2015 Jeg fik også lige tilføjet et nyt billede ved min Marin

Kommentér på:
Nye billeder

Annonce