953 visninger
|
Oprettet:
Taske og fyld {{forumTopicSubject}}
Heysan.
1. Jeg er på udkig efter en taske gerne med "drikkeblære", hvad kan i anbefale?
2. Bruger i andet end bare vand når i køre, tænker energi produkter eller andet?
3. Så skal der jo også lidt fyld i tasken, her tænker mest på hvad er et must at have med af værktøj osv.?
Pfh. Tak
jul 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
Afhængigt af hvor lang turen, tager jeg en gel med, måske 2.
Men jeg ville ikke bruge pulver eller noget i min blære, da den er for besværlig at rengøre kontra en drikkedunk.
Hvad du skal have med i tasten? Multiværktøj , måske et stykke værktøj, så du kan samle kæden, hvis den springer, mobil, slanger, pumpe og sundhedskort måske.
Personligt har jeg følgende med når jeg er afsted på racer cyklen: Mobil, 2 stk. slanger, pumpe og lidt håndøre
aug 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Cykler: 4 Emner: 8 Svar: 409
Næsten ny, kun brugt 3 dage i Frankrig, Str. Small, blå, lidt støvet/beskidt. Super fin rygsæk med en masse instillingsmuligheder så man er sikret et perfekt fit. Ryggen kan justeres fra Small til X-Large, og mavebæltet har en masse muligheder for justering, og det samme med skulderstropperne. Helt ny ubrugt blære med plads til 1,5 liter væske følger med. Indbygget rygskjold, og mulighed for at spænde f.eks. en hjelm på. Stor lomme med plads til grej + en lomme inden i med lynlås. Befinder sig i Aarhus, men kan sagtens sendes.
God beskrivelse + billeder her:
http://www.mtb-news.de/news/2015/04/11/ergon-be1-enduro-protect-rucksack-test/
Nypris: 1.260 kr.
Pris: 850 kr.
nov 2014
Følger: 4 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 8 Svar: 888
3 liters blære., og en et mindre rum bagpå, samt to små i siderne.
Men jeg bruger den mest til løb eller til min cykel som ikke har plads til to flaskeholdere. (Eller til de virkelig lange træningsture)
aug 2008
Følger: 10 Følgere: 20 Cykler: 3 Emner: 13 Svar: 54
Hvor lang tid har du haft den og hvor meget har du brugt den, tænker på om den holder og hvad med blæren?
sep 2012
Følger: 7 Følgere: 8 Cykler: 1 Emner: 4 Svar: 593
aug 2008
Følger: 10 Følgere: 20 Cykler: 3 Emner: 13 Svar: 54
Så skal der bare noget fyld i
Taske og fyld