{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Taske og fyld {{forumTopicSubject}}

Heysan.

1. Jeg er på udkig efter en taske gerne med "drikkeblære", hvad kan i anbefale?

2. Bruger i andet end bare vand når i køre, tænker energi produkter eller andet?

3. Så skal der jo også lidt fyld i tasken, her tænker mest på hvad er et must at have med af værktøj osv.?

Pfh. Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Taske og fyld
  • Patrick
    Patrick Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #1   14. aug 2015 Jeg har en Source Spinner Pro 2. Har dog ikke brugt den på cyklen, men det har da siddet super under et par ½ marathoner! Der er også en mindre lomme man kan have noget i. Blæren i sig selv er på 2 liter

Afhængigt af hvor lang turen, tager jeg en gel med, måske 2.
    Men jeg ville ikke bruge pulver eller noget i min blære, da den er for besværlig at rengøre kontra en drikkedunk.

Hvad du skal have med i tasten? Multiværktøj , måske et stykke værktøj, så du kan samle kæden, hvis den springer, mobil, slanger, pumpe og sundhedskort måske.
    Personligt har jeg følgende med når jeg er afsted på racer cyklen: Mobil, 2 stk. slanger, pumpe og lidt håndøre

• #2   14. aug 2015 Hej, jeg har en "ERGON BE1 Enduro Protect Backpack" til salg.

Næsten ny, kun brugt 3 dage i Frankrig, Str. Small, blå, lidt støvet/beskidt. Super fin rygsæk med en masse instillingsmuligheder så man er sikret et perfekt fit. Ryggen kan justeres fra Small til X-Large, og mavebæltet har en masse muligheder for justering, og det samme med skulderstropperne. Helt ny ubrugt blære med plads til 1,5 liter væske følger med. Indbygget rygskjold, og mulighed for at spænde f.eks. en hjelm på. Stor lomme med plads til grej + en lomme inden i med lynlås. Befinder sig i Aarhus, men kan sagtens sendes.

God beskrivelse + billeder her:
    http://www.mtb-news.de/news/2015/04/11/ergon-be1-enduro-protect-rucksack-test/
    Nypris: 1.260 kr.
    Pris: 850 kr.

profilbillede
  • #4   15. aug 2015 Jeg er glad for min camelbak xct.. smiley

3 liters blære., og en et mindre rum bagpå, samt to små i siderne.

Men jeg bruger den mest til løb eller til min cykel som ikke har plads til to flaskeholdere. (Eller til de virkelig lange træningsture)

• #7   15. aug 2015 #6 Evil P.

Hvor lang tid har du haft den og hvor meget har du brugt den, tænker på om den holder og hvad med blæren? smiley

• #10   16. aug 2015 DaveB, ikke enig. Har 2 tasker og de sidder vidt forskelligt. Har ledt efter en med en større blære til lidt længere ture og prøvede min kammerats. Den sad af helvedes til, så bestemt noget at nørde i. Specielt til de priser de koster. Det er jo også relevant hvad folk slæber med. Der er jo nogen der gerne vil have det halve værksted med og de klarer sig ikke med en lille 1 liters camelbak osv.

• #11   16. aug 2015 Nå valget faldt på Osprey Viper 13 Backpack inc. drikkesystem, ville have haft en Raptor men Viper'en var på bud smiley

Så skal der bare noget fyld i smiley

Kommentér på:
Taske og fyld

Annonce