Hvad kan jeg få for gammel Trek 1200? {{forumTopicSubject}}
Ja, sagen er den, at jeg i 2000 investerede i en Trek 1200, som dengang kostede 6400, ikke det klogeste for en 14-årig, som 2 år efter købte en scooter ( ), men anyways, jeg skal om en måned flytte hjemmefra, til Svendborg, og jeg vil derfor gerne af med min racercykel, og have en cykel som er lidt bedre til bykørsel, indkøb osv. hvilket jeg ikke føler en racercykel er. Noget lig en citybike, eller en mountainbike. spørgsmålet er så, hvad jeg kan få for min Trek 1200, jeg ville jo helst bytte den væk til en cykel jeg vil have, i stedet for at skulle ud og købe en cykel i Harald Nyborg eller lignende, pengene er nemlig små for øjeblikket.
Forresten, det kan godt være at det er et dumt spørgsmål, men tager cykelhandlere normalt brugte cykler ind, ligesom autohandlere ?
jul 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
jul 2006
Trek 1200, årgang 2000.
56" Herre, 16 gear.
Den har nogle små skader i lakken, og et lille hul i sædet.
Den er blevet brugt til mindre ture, og ikke særlig meget. I 2005 satte jeg nogle andre dæk og slanger på, da jeg kørte nogle små motionsture på den der, men ellers har den mest stået stille. Det røde bånd på styret er ret beskidt.
Her er et ældre billede af den.
(link fjernet)
feb 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Cykler: 3 Emner: 30 Svar: 228
jul 2006
jul 2006
Jeg vil prøve at høre hos de lokale cykelhandlere, men lidt svært når jeg pt. i gennemsnit er på arbejde mellem 13-15 timer om dagen
Hvad kan jeg få for gammel Trek 1200?