{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.748 visninger | Oprettet:

Hvilken MTB? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og vil købe en mountain bike. Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge. Enden vil jeg købe en i 4000 kr. prisklasse nu, også beholde den noget tid.
Eller også vil jeg købe en billig nu, og hvis der så er interesse vil jeg købe en dyr bagefter.

Jeg har kort kigget på Biltema og Thansens discount cykler.

X-zite Escape:
Aggressiv mountainbike med kraftig aluminiumsstel, støddæmpet forgaffel og 24-gear Shimano Deore/Acera, Shimano krankgarniture. Leveres med skivebremse for, v-formet dobbeltbundede aluminiumsfælge med rustfri eger. Ahead frempind, pedal, sadelpind og bar ends i aluminium!
http://thansen.dk/product.asp?c=1905223919&n=1424863232&pn=-1951375987

Yousemute Stoneridge:
Affjedret fortil, 21 gears MTB med aluminiumsstel.
Stel: Aluminium
Stelstørrelse: 49,5 cm
Forgaffel: Støddæmpet, alu
Antal gear: 21
Baggear: Shimano Acera
Forgear: Shimano TY
Gearskifte: Shimano Stef 30
Krank: Prowheel, Alu
Krankleje: Stål
Styrleje: Stål
Styr og stel: Kalloy
Fornav: Joytech-Alu
Bagnav: Joytech-Alu
Forbremse: Pro Max Alu
Bagbremse: Pro Max Alu
Kæde: KMC stål
Sadel: Biltema
Fælg: Alex, alu, dobbeltvægget
Dæk: 26x2.1
Pedaler: Wellgo
Lys: Batteri
Vægt: 14 kg

Hvis jeg vil købe en lidt dyrere, har jeg overvejet en Felt Q620. Som er sat ned til 4000 fra 5500.
- Stel: Aliminium
- Størrelse: 26”
- Forgaffel: Suntour XCM-MLO gaffel med lockout
- Gear: Deore 24
- Bremser: Tektro IO skivebremser
- Kranksæt: Truvativ Iso-Flow kranksæt
- Farve: Ghost White
http://www.fricykler.dk/page.asp?objectid=259&dataowner=datakilde_productcatalogue&dataflowid=264&datasamepage=false&dataactionitem=269&zcs=209

Hvad ville i vælge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken MTB?
  • #2   2. jul 2008 Vil også sige spar lidt mere op, for du får totalt smadret til cykelglæde ved at købe Bilka eller Thansen..
    Cube det lækker


  • #4   4. jul 2008 KØB ALDRIG TING FRA TSVANDSEN!!!!!!! HUSK DET!!!!! de ruster son bilka cykler og det er bare LORT! de knækker over hop i skove osv...

  • #5   4. jul 2008 ┏┫  | |  ┣┓  ┏┓ 
    ┗┫━━ ┃ ━━┣┛  ┣┫
     ┃ ━━━━━ ┃ ┏┳┫┣┳┓ 
     ┗━━┳━┳━━┛ ┃    ┃
    ━━━━┃ ┃    ┗━┳┳━┛

    tsvandsen er skod...


  • #6   5. jul 2008 HAHA jonas.... forstå nu at alt hvad der hedder thansen kvickly føtex bilka og aldi cykler er de samme de er alle lavet på den samme russiske fabrik hvor ALT er stål så de ruster op, og de dele der er på de RUSTER som bare fanden... det eneste man kan bruge sådan en cykel til er at køre i solvejr ned til bilka købe en is til en 10 kr og køre hjem og sætte cyklen tørt og ved 20C fordi ellers ruster den... forstå nu at der er skod cykler....

  • #7   6. jul 2008 Jonas: Nu siger du at du har købt en cykel i Thansen og er yderst tilfreds..
    Der var også engang hvor jeg cyklede rundt på en Thansen cykel og var tilfreds med den, men nu efter jeg har købt mig en ordentlig cykel, kan jeg virkelig godt se hvad folk mener med at cykler fra Thansen er noget lort! Så måske er du yderst tilfreds med din Thansen cykel, fordi du ikke har prøvet andet!
    Men du risikere stadigvæk som førstegangs køber at miste din cykelglæde hvis du starter ud på noget bras som fx Thansen cykler, så køb dog noget ordenligt, ikke nødvendigvis en cykel til 20k men ihvertfald bare til en 6-8k


Kommentér på:
Hvilken MTB?

Annonce