1.924 visninger
|
Oprettet:
Canyon og stelstørelser {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen. Overvejer at købe en Canyon MTB. Da man desværre ikke har muligheden for at prøve cyklen før man køber dem, vil jeg høre hvad jeres erfaringer er med deres størrelsesguide. Jeg er ca. 192 cm høj og skal enten have en L eller XL, er bare bange for at en XL bliver for stor?? Hvad er jeres erfaringer?
nov 2014
Følger: 4 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 8 Svar: 888
Eller google canoyn costumer service eller lign..
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 1
aug 2012
Følger: 11 Følgere: 20 Emner: 10 Svar: 648
Så kunne jeg alligevel ikke dy mig og har lige bestilt en af deres lidt billigere MTBikes på udsalg til vinterbrug. Jeg har dog fortrydt og afbestilte cyklen igen ved og sende en email til deres kundeservice.
Det er knap 2 uger siden og jeg har ikke hørt fra dem endnu.....nu går jeg og frygter, at de sender cyklen og trækker pengene på min konto......fandme utroligt så ringe kundeservice de har.....
Hold jer væk fra Canyon.
okt 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 674
Jeg har desuden kun gode erfaringer med Canyon, inklusive deres kundeservice (tog halvanden uges tid at få skiftet et stel på garantien, inkl. forsendelse begge veje) og har p.t. min Canyon nr. 3 og 4.
Der hvor det går galt for deres kundeservice og leveringstid er, hvis delen/cyklen ikke er på lager - og deres lagerstatus på hjemmesiden er, som med langt de fleste andre webshops, kun vejledende.
aug 2012
Følgere: 21 Cykler: 2 Emner: 7 Svar: 27
Mvh Brian
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Cykler: 2 Svar: 78
Canyon og stelstørelser