550 visninger
|
Oprettet:
argh hva sker der? {{forumTopicSubject}}
hallo er det ikke ved at blive lidt useriøst? jeg synes der er så mange der sætter et billed ind og skriver ingen ting i teksten?
maj 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Cykler: 3 Emner: 58 Svar: 3.588
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Cykler: 1 Emner: 19 Svar: 297
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Cykler: 2 Emner: 13 Svar: 50
jeg tror det er et spørgsmål om at folk bliver blændede af at det er en fed cykel, og ser ser man igennem fingre med teksten.
desuden er det jo ikke helt godtnok bare at skrive ''standart'' til det hele.
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Cykler: 1 Emner: 19 Svar: 297
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 1 Emner: 33 Svar: 240
Når det er sagt, så er det jo sådan at, hvis en cykel er kommet ind og den ikke opfylder kravene, så kan man sende en udstemme. Når brugeren har 5 udstemmer, så har vi mulighed for at evt. at slette brugeren hvis han ikke ændrer på sin profil.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 2
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 38 Cykler: 5 Emner: 133 Svar: 498
Jeg kan ikke rigtig forstå når f.eks George P, Andres L og KIM S skriver at de afviser stort set alt? No offense, men det lyder som om at CG i jeres øjne KUN må være for hardcore cykelentusiaster? Jeg kan skam godt forstå at i vil undgå useriøse brugere som sætter et enkelt billede op uden nogen tekst. Men må almindelige mennesker med almindelige cykler ikke oprette deres cykel uden de ved hvad alt på cyklen hedder?
Nu har jeg lige selv oprettet 2 cykler og venter på at blive stemt ind. Synes bare det er underligt at min racer kun får velkomststemmer og min mtb kun får afvisestemmer? Synes det lugter lidt af at det er en billig mtb og at der kun er 5 billeder? Eller tager jeg fejl?
argh hva sker der?