{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.523 visninger | Oprettet:

Pris på cykel {{forumTopicSubject}}

Hej
SKal have min cykel til salg men aner ikke hvad der vil være en fair pris.
Det er en 2,5år gammel trek 4900
Der er lige kommet ny shimano bagbremse på og forbremsen en avid elixir har også fået service og nye klodser
Forgaflen er standard det samme er gear, de er shimano deore. gear drevet trænger til rengøring og en lille justering
Der er carbon barends på.
sadlen er slidt og trænger til udskiftning

Hvad kan man tillade sig at tage for den


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på cykel
  • #1   25. okt 2015 Først og fremmest så giver det et rigtig dårlig indtryk af cyklen hvis du ikke kan magte at gøre den ren og indstille gearet. Det tyder helt generelt på dårlig vedligehold hvis man ikke har styr på sådan noget, særlig i en salgssituation.
    Det ville jeg lige få ordnet hvis jeg var dig. Det koster vel 30 min indsats


  • #2   25. okt 2015 1500-2000kr

  • #3   25. okt 2015 Du skal være heldig hvis du får 1500kr

  • #4   25. okt 2015 du har nok ret FJ, har tænkt lidt mere over det smiley


  • #5   27. okt 2015 Hvis den bliver rengjort og justeret og bagskifteren er xt og ikke deore samt der kommer en ny sadel på. Hvad vil det gøre ved prisen

  • #6   27. okt 2015 Cyklen bliver jo ikke mere værd fordi der sidder en anden bagskifter på.

  • #7   27. okt 2015 Den kommentar er da mildt sagt latterligt FJ.
    Delene har da i høj grad indflydelse på prisen.
    Ellers er der vel ingen grund til prisforskellen på en deore og xt bagskifter


  • #8   27. okt 2015 FJ har for så vidt helt ret, forskellen i nypris på en Deore vs XT-bagskifter er et sted mellem 50-150kr, med andre ord ikke noget der betyder noget som helst for brugt-prisen...
    Havde hele gruppen været XT havde det været noget andet.


  • #9   27. okt 2015 desuden er en gammel 9s xt serie jo heller ikke noget der får det hele til at stritte på folk. Selvom det svært at forstå, så sker der faktisk en udvikling i de forskellige generationer. En xt bagskifter giver ikke nødvendigvis et bedre gearskifte, for det afhænger mere af dine triggere, end din bagskifter, men det tænker de fleste ikke over.
    ligesom at køreoplevelsen på en cykel heller ikke afhænger af bagskifteren, men geometrien på stellet.

    Det er en billig cykel du har, og uanset hvilke gear, forgaffel osv du sætter på den, er det som udgangspunkt stadig en billig cykel.
    Men hvad du kan få en brugt handel afhænger jo også af hvilken slags sælger du er.

    Du spørger efter en vurdering - Den fik du smiley

    Hvis du tror du får 5000 kr for den, fordi du sætter en xt bagskifter på, så skal jeg da ikke stoppe dig fra at prøve. smiley Det kan endda være jeg har en liggende du kan købe til formålet, og hvis du mener du får 500kr mere for din trek, så skal jeg bare have 400 kr for den.... smiley win-win, ik?


Kommentér på:
Pris på cykel

Annonce