{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Tanja J
Tanja J
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11

Afviser man "gamle" cykler?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ved at oprette mine to cykler. Den ene er en ældre model af Motobecane (tror den er fra ´94, men er langt fra sikker) og den anden er en Kildemoes Colibri fra 2000. Hvorfor afviser I dem? Jeg har skrevet det jeg ved om hvad de forskellige dele er lavet af - har lavet lidt sjov, da jeg ikke har en klap forstand på det, men er ved at lærer - alle skal jo starte et sted...

Jeg vil gerne vide hvorfor man afviser dem...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet toilet 2.200 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 1.200 kr.
  • Fejlsøgning og udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Hæk 40 meter 500 kr.
  • Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afviser man "gamle" cykler??
  • #1   28. jul 2008 Jeg afviser alle cykler hvor jeg ikke syntes billederne er gode nok, samtidig skal det være en god fyldestgørende tekst uden alt mulig pjat. Ved man ikke hvad tingene hedder må man undersøge det, det burde stå på alle delene

• Tanja J
    Tanja J Tilmeldt:
    jul 2008

#2   28. jul 2008 Det gør det også. Jeg havde bare ikke nærstuderet det hele godt nok. Jeg er vant til fra andre sider; Hundegalleri, kattegalleri og hestegalleri, at man godt kan lave lidt sjov med beskrivelsen af ens kæledyr eller som her ens cykel. Man burde godt kunne lave lidt sjov med det og alligevel komme ind - ikke sagt at jeg ikke er seriøs, som jeg også har læst at der desværre er mange af. Jeg ved som sagt ikke ret meget om hvad de forskellige dele hedder og hvad det egentlig er for noget... Forstå mig ret, men jeg går ikke lige i det daglige endnu og tænker over hvad en forgaffel er og hvad den er lavet af eller hvilken slags dæk der er på. Det er helt nyt for mig og jeg ville bare gerne ind og så starte fra nul og lærer en masse nyt :o)

Men i morgen har jeg fri fra arbejde af og så vil jeg da lige studere mine cykler lidt mere og skrive ned hvad de forskellige dele er for noget og hvad mærke de er og så kommer jeg stærkt tilbage igen ;o)

• #3   28. jul 2008 Har godt lagt mærke til at det andet galleri jeg bruger en smule (hundegalleri) der er det meget nemt at komme ind
    Tror forskellen på de to sider er at der er megen testosteron her på siden hvor det nok er en smule domineret af østrogen på de gallerier du nævner

Her ind skal der ikke være meget galt med teksten så bliver der simpelthen afvist, nok også for at holde et rimeligt højt niveau herinde (selvom det kan knibe gevaldigt

Din kolibri har jeg dog ikke lagt mærke til har været forsøgt oprettet

• Tanja J
    Tanja J Tilmeldt:
    jul 2008

#4   29. jul 2008 Det er en rigtig mandeside jeg er kommet ind på, he he :o) Jeg forstår jer godt - ind i mellem er det også for tøset og teenagagtig på de andre sider, især hestegalleri - puhhaa, som Rune Klan siger i hans shows smiley Men jeg kommer igen i morgen - jeg skal nok komme ind, mig slipper I ikke for, he he :o) Men flere dumme spørgsmål jeg desværre ikke garantere at der ikke kommer flere fra mig af - dem har jeg nemlig rigtig mange af... Men jeg skal nok skåne jer for det meste (og nej, jeg er IKKE blondine - blot en brunette, der har startet på noget nyt, hun ikke ved en klapfis om...)

• #5   29. jul 2008 de cykler som folk har brugt tid på og har gidet at skrive alt om den, stemmer jeg ind, men dem der ikke engang vasker deres cykel før billederne og mangler tekst og billeder, eller hvis det bare er en helt smadret cykel stemmer jeg altid ud.

og hvis det er en helt smadret lortecykel, eller en std. greenfield eller noget andet lort, så skal den sku ikk ind ifølge mig selvom der er billeder og tekst.
    for hvorfor skal det fylde alle serverne op når folk alligevel kun kigger på de fede cykler.

• #7   29. jul 2008 Jeg afviser ikke en cykel fordi den er gammel.. Jeg afviser hvis der ikke gjort noget ud af den, om det så er en 50k + custom made et eller andet, hvis man i det mindste ikke har gjort et forsøg på at gøre det bare lidt seriøst, så er det ud.

Kan dog godt mærke at kvaliteten for at komme ind er faldet noget siden jeg skulle ind, dengang skulle man så godt nok også have 100 indstemmer, men alligevel, jeg kom kun med nød og næpp ind med min cykel, som ( ikke pral ) nok ligger noget over mange af de cykler de nemt kommer ind i dag.

• Tanja J
    Tanja J Tilmeldt:
    jul 2008

#8   29. jul 2008 Ja, jeg har gået dem begge igennem og har skrevet noget mere om dem begge, så nu håber jeg at de kommer ind smiley

• Tanja J
    Tanja J Tilmeldt:
    jul 2008

#9   29. jul 2008 Det er jo heller ikke alle der har rås til at købe en fed cykel - man skal jo starte et sted...

Kommentér på:
Afviser man "gamle" cykler??

Annonce