993 visninger
|
Oprettet:
Afviser man "gamle" cykler?? {{forumTopicSubject}}
Jeg har været ved at oprette mine to cykler. Den ene er en ældre model af Motobecane (tror den er fra ´94, men er langt fra sikker) og den anden er en Kildemoes Colibri fra 2000. Hvorfor afviser I dem? Jeg har skrevet det jeg ved om hvad de forskellige dele er lavet af - har lavet lidt sjov, da jeg ikke har en klap forstand på det, men er ved at lærer - alle skal jo starte et sted...
Jeg vil gerne vide hvorfor man afviser dem...
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 3 Emner: 92 Svar: 693
jul 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
Men i morgen har jeg fri fra arbejde af og så vil jeg da lige studere mine cykler lidt mere og skrive ned hvad de forskellige dele er for noget og hvad mærke de er og så kommer jeg stærkt tilbage igen ;o)
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 3 Emner: 92 Svar: 693
Tror forskellen på de to sider er at der er megen testosteron her på siden hvor det nok er en smule domineret af østrogen på de gallerier du nævner
Her ind skal der ikke være meget galt med teksten så bliver der simpelthen afvist, nok også for at holde et rimeligt højt niveau herinde (selvom det kan knibe gevaldigt
Din kolibri har jeg dog ikke lagt mærke til har været forsøgt oprettet
jul 2008
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 8 Cykler: 2 Emner: 10 Svar: 239
og hvis det er en helt smadret lortecykel, eller en std. greenfield eller noget andet lort, så skal den sku ikk ind ifølge mig selvom der er billeder og tekst.
for hvorfor skal det fylde alle serverne op når folk alligevel kun kigger på de fede cykler.
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 1 Emner: 15 Svar: 254
Kan dog godt mærke at kvaliteten for at komme ind er faldet noget siden jeg skulle ind, dengang skulle man så godt nok også have 100 indstemmer, men alligevel, jeg kom kun med nød og næpp ind med min cykel, som ( ikke pral ) nok ligger noget over mange af de cykler de nemt kommer ind i dag.
jul 2008
jul 2008
Afviser man "gamle" cykler??