{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.431 visninger | Oprettet:

Simon L
Simon L
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Hjælp til køb af Canyoncykel {{forumTopicSubject}}

Min nye cykel (begynder-niveau)

Gennem noget tid har jeg forsøgt at sætte mig lidt ind i cykeltermologien/verdenen for at købe den rigtige cykel. Jeg skal primært bruge cyklen til at pendle på arbejde med. Der er cirka 17 km hver vej. På den baggrund har jeg mere eller mindre besluttet mig for at købe denne cykel http://www.canyon.com/_dk/roadbikes/index.html?b=21, da jeg synes at man får meget for pengene her ( value for money-køb). Dog har jeg lige et par spørgsmål, som jeg godt kunne tænke mig at få svar på.

Der er forsk. valgmuligheder af krank og kasette, så hvad skal jeg vælge og hvorfor?

Først kranken: På cyklen sidder der: Shimano Compact (FC-R600), men man har mulighed for at vælge "triple"

Hvilken betydning har det at man vælger det ene eller det andet?

Dernæst er der et andet valg man skal tage, om man vil have;
12-27 Bjerggearing eller
12-25 all-round gearing

Hvad skal man vælge her?

Desuden kunne jeg godt tænke mig at vide, om der er nogen som har haft problemer med køb af Canyon cykler fra Tyskland.

Mvh en kommende roaddjævel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til køb af Canyoncykel
  • #1   8. aug 2008 du skal ikke vælge en trippel krank,, det er der ikke behøb for her i dk.. og en gear der med 12-25 er også godt at køre med her i dk.. en 27 før man ikke behov for med mindre man skal ned og bestige de rigtige bjerge,,,

og med hensyn til om der er nogen som har haft problemer med køb af Canyon cykler fra Tyskland, så har jeg kun rørt gode ting om dem,, det kan godt være du får at vide den givende cykel ikke er på lager, men det er vist også det værste der kan ske fra dem,, de skulle være ok at handle med,,, håber du kan bruge mit svar til noget,,,

• Simon L
    Simon L Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #2   11. aug 2008 Tak for svaret! Det lykkedes mig at få fat i en Roadlite 4.0 til trods for at jeg fra Canyons danske afdeling fik at vide, at cyklen var udsolgt!

Så jeg glæder mig til at komme ud at rulle

Mvh Simon

Kommentér på:
Hjælp til køb af Canyoncykel

Annonce