{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.446 visninger | Oprettet:

Theis R
Theis R
Tilmeldt:
15. sep 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Forskel på Trek 8000 & 8500 {{forumTopicSubject}}

Hey champs..

Jeg er forholdsvis ny på cykelmarkedet, men cykler en hel del. Det har været på min fars Trek 8000 (2008 model).
Nu er tiden så inde til at få sin egen, og valget står mellem cykler i 8' serien hos Trek. Indtil videre har jeg brændt mig lidt varm på 8500 modellen, som jeg godt kan se har nogle andre komponenter end 8000, men har hat forstand på hvad tingene betyder. Derfor håbede lidt at nogle "pro'er" på denne side kunne fortælle mig lidt mere om de forskelle der er på de to cykler, og hvilken i måske ville foretrække og så hvorfor selvf:?.. Hold kæft de er nogle dejlige cykler begge to 4 sure:)

Håber nogle kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskel på Trek 8000 & 8500
  • #1   15. sep 2008 8500 der får du bedre cykel men ved ikke hvad prisforskel der er på de 2 cykler...

  • #2   15. sep 2008 Ret lækker cykel sådan en 8500, men når man giver 16k for en mtb er det næsten dumt ikke at købe en carbon.
    Jeg vil gerne anbefale noget andet. Ikke Trek og ikke alu, men en Giant XTC C 2. Den bør du kunne få til en god pris, da 09 er på trapperne. Kender en der har XTC C 3 og den er altså rigitg lækker.


  • Theis R
    Theis R Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   16. sep 2008 Men er carbon er lige så stærkt som alu?, læste så sent som igår et emne om en stakkel som havde smadret sin et eller andet Light + ved at få en gren op i bagdækket som så smadrede eger og noget af selve cyklen.
    Den koster desuden mere end Trek 8500, men lytter selvfølgelig på dit bud, og tager det bestemt med i overvejelserne,- tak..
    Er der for øvrigt andre forskelle end vægt på de to cykler? og hvor meget et den?


  • #4   16. sep 2008 Jeg ville ALDRIG og jeg gentager ALDRIG købe en MTB med Carbon ramme..

    Hvis du falder og rammer et og andet, så er din ramme færdig..

    Så hellere en let alu ramme (;


  • Theis R
    Theis R Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   18. sep 2008 "Jeg ville ALDRIG og jeg gentager ALDRIG købe en MTB med Carbon ramme..

    Hvis du falder og rammer et og andet, så er din ramme færdig..

    Så hellere en let alu ramme (;"

    Det var det jeg tænkte.. takker..


Kommentér på:
Forskel på Trek 8000 & 8500

Annonce