{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Garmin 25 vs garmin 500
  • #1   11. feb 2016 En 25. Den er ny, meget kompakt, den kan parres med din telefon og uploade direkte så du ikke skal fifle med USB-kabler.

• #3   12. feb 2016 Jeg ville tag Garmin 25
    synes det er lige lovligt dyrt for 500'eren smiley

• #4   12. feb 2016 Kommer lidt an på om du, som jeg selv, godt kan lide at have en masse forskellige informationer foran dig når du køre, eller om du kan affinde dig med at kun have et lille udpluk af data, og så skal til at skifte side for at få flere.

Jeg synes prisen for den 500 er lidt pebret, det er en gammel maskine, og som sagt, du kan få en ny med mange flere funktioner til kun 900 mere smiley

• jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 494
    #5   13. feb 2016 bemærk at garmin edge 25 ikke kan kobles op til en watt måler, det kan garmin 500.
    display i garmin 25 er småt, men har du unge og gode øjne, er det selvfølgelig ikke noget problem

• #6   13. feb 2016 Jeg har en garmin 500 der efter 1 1/2 gik i stykke ved usb-stikket, det kan være jeg bare har været uheldig.... Men den har også været den bedste cykelcomputer jeg har haft, faktisk bedre end min nye Edge 800

Kommentér på:
Garmin 25 vs garmin 500

Annonce