{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Jonas J
Jonas J
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 4

Nye Cube Mountainsbikes {{forumTopicSubject}}

Godaften til alle!

Jeg har bestilt en ny MTB - en Cube LTD PRO 2009.
Jeg kan se at en enkelt eller 2 har fået fat i nogle af de nye cube modeller - fedt for dem smiley

Jeg ville høre om nogle ved , om det er en stor sending de sender afsted til danmark eller om de bliver leveret af flere gange. Hvis nogen ved det??

Har bestilt min hos Urania cykler, men de var ikke sikre på hvornår de kunne have den hjemme til mig.

Så dette var bare lige en lille forespørgelse til folk som evt. skulle vide om de nye cykler var kommet til landet.

Det er jo svært at vente smiley

På forhånd tak for hjælpen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye Cube Mountainsbikes
  • #1   25. okt 2008 Jeg købte min hos rask cykler i århus. De havde lige fået en sending hjem af de nye 2009 modeller.

Men ved ikke om cube samler ordrene sammen og først sender fra fabrikken når nok forhandlere i dk har bestilt?

• #2   25. okt 2008 De er lige på trapperne. Jeg har også bestilt min Cube LTD Team hos Rask Cykler i århus. De har rent faktisk fået den, men ikke i min størrelse.

Det afhænger nok lidt af model, og hvor stor en ordre butikken kan ligge, men de burde være på vej de fleste steder.

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 4
    #3   25. okt 2008 Lyder fandme lækkert smiley

Kommentér på:
Nye Cube Mountainsbikes

Annonce