{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Apps til cykel turen
  • #1   15. maj 2016 Vil anbefale enten endomondo eller strava

  • #2   15. maj 2016 okay tak smiley - Endomondo er udelukket, den stjæler for meget strøm. Strava kender jeg ikke... smiley


  • #3   15. maj 2016 Hvis du syntes den stjæler for meget strøm. så kan du vidst lige så godt bare købe en Garmin i stedet for...


  • #4   15. maj 2016 Det der stjæler strøm på endomondo stjæler også strøm i strave, runkeeper og hvad der nu ellers findes til at tracke din tur. Det er nemlig gps og skærm der er de store syndere og dem slipper du ikke uden om hvis du vil tracke. Invester i en billig cykel computer med gps istedet, og synkroniser den op med nogen af de services der findes når du kommer hjem.

  • Jens THorup K
    Jens THorup K Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Svar: 7
    #5   16. maj 2016 Jeg bruger Runtastic Roadbike pro, når jeg cykler med min gamle iPhone 4.
    Efter den fik nyt batteri bruger app'en vel 15-20% batteri på en 3 timers tur.
    Appen er meget brugervenlig og rimelig præcis.
    iøvrigt har jeg bare en powerbank med som sikkerhed.

    En anden ting er, er det fornuftigt at høre musik mens man cykler?
    Jeg synes ørerne bør være fri til at opfatte ændringer I trafikbilledet.

    Mvh. Jens


  • #7   16. maj 2016 Ikke desto mindre, Dave, kan GPS og tracking gøre cykling mere sjovt og spændende for nogen. Jeg kan godt underholde mig selv med at se om jeg kan slå mine bedste tider på strava segmenter, sågar bare at se hvordan jeg er placeret i forhold til andre. Det er også en fik måde at motivere sig selv til at komme afsted.

  • Jannick L
    Jannick L Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Svar: 2
    #9   19. maj 2016 Jeg kan godt anbefale Naviki - kan både bruges som Cykel GPS og så er dens kort virkelig gode smiley

Kommentér på:
Apps til cykel turen

Annonce