2.661 visninger
|
Oprettet:
Nishiki Hybrid XC5, God nok ? {{forumTopicSubject}}
Jeg vil jo til at forsøge mig med at cykle lidt, og har led efter en cykel ny eller brugt, men jeg er jo godt 2 meter høj, så brugtmarkedet er jo lidt begrænset, og også den økonomi jeg er villig til at smide i et cykel projekt.
Men jeg tog en tur rundt til lidt cykel handlere og kiggede på cykler, og faldt lidt for en Nishiki XC5, den kan erhverves for godt 4.000,- lidt mere end jeg egentligt ville bruge, men hva´ ....
Men før jeg nu lige smider kassen og får cyklen, er den så god nok ?? og er er der nogle der ved hvor den evt. kan erhverves billigere ?
-
Jan
nov 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
Det bliver nogle små hyggelige ture på vej og stier, ikke noget extremt, bare som alternativ til motions cyklen hjemme i stuen
nov 2008
Det var egentligt også bare om cyklen er i en kvalitet som er acceptabelk, eller det er nærmere noget man får i det lokale supermarked
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 3 Emner: 92 Svar: 693
nov 2008
Men når jeg læser ting som Shimano Deore 8 speed, FSA Dyna Drive 48/38/28 T, Suntour SR 63 mm vandring med Hydralic lock out og Hayes MX-4 mechanic disc brake er jeg tabt, jeg har ingen idé om det er godt eller lige til hundene.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 3 Emner: 92 Svar: 693
Nishiki Hybrid XC5, God nok ?