{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.661 visninger | Oprettet:

Jan J
Jan J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Nishiki Hybrid XC5, God nok ? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil jo til at forsøge mig med at cykle lidt, og har led efter en cykel ny eller brugt, men jeg er jo godt 2 meter høj, så brugtmarkedet er jo lidt begrænset, og også den økonomi jeg er villig til at smide i et cykel projekt.

Men jeg tog en tur rundt til lidt cykel handlere og kiggede på cykler, og faldt lidt for en Nishiki XC5, den kan erhverves for godt 4.000,- lidt mere end jeg egentligt ville bruge, men hva´ ....

Men før jeg nu lige smider kassen og får cyklen, er den så god nok ?? og er er der nogle der ved hvor den evt. kan erhverves billigere ?
-
Jan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet Cisterne Udskiftning 6.000 kr.
  • Montering af luftblander på badeværelse. 400 kr.
  • Udskiftning af vindue 3.000 kr.
  • Reparation af Siemens integrerbar opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt 4 lamper op 1.000 kr.
  • murafdækning ved hovedtrappe 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nishiki Hybrid XC5, God nok ?
  • Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    nov 2008

#1   15. nov 2008 Motion smiley

Det bliver nogle små hyggelige ture på vej og stier, ikke noget extremt, bare som alternativ til motions cyklen hjemme i stuen

• Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    nov 2008

#2   15. nov 2008 Grunden til at jeg faldt for den her ude i butikken er egentligt at den ligner en mtb med affjedret forgafel og lidt grove dæk, når jeg nu skriver stier er det skov/strand her i det sydfynske, de kan være lidt våde/bløde, men ikke overdrevet, men vejen over til stierne er ganske hårde smiley

Det var egentligt også bare om cyklen er i en kvalitet som er acceptabelk, eller det er nærmere noget man får i det lokale supermarked

• #3   15. nov 2008 den kan nemt bruges hvis det er fine stier, har selv tidligere kørt på noget lignende uden nogen problemer

• Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    nov 2008

#4   15. nov 2008 Det er også om kvaliteten er iorden jeg er ude efter, udseenet er jeg for så vidt fulstændig ligeglad med, alternativet er en motions cykel og de er da ihvertfalt grimmere uanset hvad jeg vælger.

Men når jeg læser ting som Shimano Deore 8 speed, FSA Dyna Drive 48/38/28 T, Suntour SR 63 mm vandring med Hydralic lock out og Hayes MX-4 mechanic disc brake er jeg tabt, jeg har ingen idé om det er godt eller lige til hundene.

• #5   15. nov 2008 det er såmænd ganske udemærket til dit forbrug

Kommentér på:
Nishiki Hybrid XC5, God nok ?

Annonce