{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Hører du mp3 imens du cykler? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer der hører mp3 imens i cykler?

Jeg syns at jeg dagligt ser folk cykle med propper i ørene og de der skide kondi købere også.. De hører jo ikk en skid udover deres musik.. Så de bliver skide forskrækket når man cykler forbi dem bagfra og så bliver de sure på en og råber også efter en nogle gange :s

Hvis nogen af jer cykler med propper i ørene og hører musik.. hvorfor?

Personligt er en af de ting jeg nyder ved at cykle, stilheden.. Når man tager ud i skoven for at cykle.. Der er så dejlig stille, ingen trafikstøj eller andet larm.. Eneste man kan høre er cyklen der giver et lille klik ved gear skift, og måske hører man en fugl eller to kvidre lidt.. Det' skønt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hører du mp3 imens du cykler?
  • #1   19. nov 2008 Hvis jeg køre alene i byen f.eks. til arbejdet så høre jeg musik..
    Men råber ikke efter folk .. Men hvis jeg skulle tage en tur i skoven ville jeg nok ik køre med musik, fordi der jo er stille som du siger, det er der fanme ik i byen, så hellere musik..

Men er fanme træt af de løbere der løber på cykelstien rundt om mosen,
    de er slet ik til at se når man køre hjem i mørket, heldigvis flytter de sig når de ser mit lys..
    Og så løber de fanme i mørkt tøj !! Dem råber jeg nok snart af..

• #2   19. nov 2008 Hvis jeg gør, er det kun med en i det ene øre, og så ikke af de der slags der blokere lyden helt.. Men for det meste så nej, gør jeg heller ikke..

• #3   19. nov 2008 jeg hører musik gennem min telefons headset
    imens jeg cykler syns det er nice at man ikk skal høre på
    alle bilerne og andre ting bare musik og din bmx og dig selv smiley

• #5   20. nov 2008 aldrig. og har aldrig gjort det.

jeg kan så mange historier fra amagerbrogade hvor jeg kommer kørende (i moderat tempo) og så er der en eller anden spade der trækker ud mig for at overhæle den forankørende. uden at kigge sig tilbage og kan ikke høre en skid. fantastisk.

Og så var der Taxa chafføren jeg kørte ned på min racer på vej til arbejde. Men det høre vidst under Jeg-så-mig-ikke-for-da-jeg-gik-over-vejen-katagorien

• #6   20. nov 2008 Til og fra skole, arbejde osv. cykler jeg med musik i ørererne. Bruger in-ears.
    I starten skulle jeg godt nok lige vænne mig til, at jeg ikke kunne høre ret meget. En af de ting det har gjort ved mig er, at jeg kigge mig mere for. Kigger især rimelig tit tilbage.

• #7   20. nov 2008 Jeg bruger musik konstant naar jeg cykler.
    Dog hoeres det paa et fornuftigt niveau saa at det stadig er muligt at hoere hvad der sker omkring mig, og udover det orienterer jeg mig meget.
    Jeg har hoert musik alt den tid jeg kan huske, og har endnu ikke oplevet en farlig situation som kunne tilskrives at jeg oerte musik...
    /Kasper

P.S Nej til det latterlige lovforslag om at man ikke maa hoere musik naar man faerdes i trafikken, lad nu folk bestemme bare lidt af deres liv selv. 179 tosser paa christiansborg behoever ikke bestemme ALT.

• #8   20. nov 2008 *oerte = hoerte

• #9   20. nov 2008 Jeg kan ik køre bmx uden musik. Jeg hører Gangsta Rap på fuld skrue når jeg er ude og køre street smiley det såååå fedt at høre rap til bmx

• #10   20. nov 2008 Nu vidste jeg ikk lige at der var lovforslag om at gøre det forbudt? smiley

Jeg vill bare høre sådan generalt.. Jeg syns nemlig tit at man er ved at køre en eller anden ned, om det så er fodgæger, stavgænger eller cyklist.. Fordi de hører musik og ikke kigger sit tilbage når de går/løber/cykler uden om noget. f.eks ..

• #11   20. nov 2008 @vinkel

jeg tror nu ikke at det er musikens skyld at folk ikke ser sig om. Tror bare der er mange som ikke tænker over de køre i trafiken hvor der er fart over feltet.

Vil tro at samtlige der cykler som ikke har kørekort har en opfattelse at cykle er det samme som at få på fortovet, og derfor er SUPER ringe til at orientere sig i trafiken. Efter min mening er det stik modsat.

Køre man i trafiken på cykel er man mere eller mindre ligestillet med knalletter og biler (ja ja de har motor det har cykler ikke men det ændre ikke på cykler faktisk er hurtigere at komme frem på i indre by, selv om overholder fædselsloven)

• #13   20. nov 2008 jeg hører også musik mens jeg kører, og synes det går hurtigere med musik, fordi man prøver at følge med rytmen. men jeg skruer aldrig højere op end at jeg kan høre bilerne i baggrunden.

• #14   20. nov 2008 DF er jo også noget lort !

• #15   20. nov 2008 HAHA så skulle musik i en bil være ulovligt..... jeg og min familie stod i år på en ø i et lyskryds og ventede på grønt... også kom der en politi bil med blink og sirene og køre stille over for rødt (som de jo må) og VUPTI kom der en bil med HØJ fart og kørte lige ind i siden på politibilen.... og nej det var ikke en ung brian.... den var en dame, hendes søster og hendes 2 børn....

• #16   20. nov 2008 gæt hvad hun sagde da vi hev hende ud..... "jeg hørte jer ikke" (fordi der var højt musik i bilen (fordi de skulle til bryllup))

• #18   20. nov 2008 KIM S > Musik i bilen er fint nok, men musikken skal fanme være høj for ikke at kunne høre en politibil, og hun ødelægger sgu børnenes hørelse, totalt uansvarligt!

• #19   20. nov 2008 - jeg hører oså musik en gang imellem når jeg køre. Det har noget at gøre med, at man køre 30 % bedre med et musik nummer i ørene som man kan lide. Jeg kunne f.eks. køre rigtig godt til nummeret Devil in a midnight mass når jeg køre dirtjump, men nu har jeg fundet andre som jeg syntes jeg køre endnu bedre til!

- det der med 30 % - er noget vi selv har konkluderet, det er ikke videnskabeligt bevist smiley

• #21   22. nov 2008 Rap / hip hop til bmx er den sygeste kombi :b
    Det også meget fedt at høre musik fra fx telefon hvor den afspiller højt så kan man stadig hører alt andet.

men: Snoop Dogg, Ice Cube, 2pac, Lil Wayne, Lil Jon, T.I, Plies, Akon, Big Pun, Bird Man, Busta Rhymes, Bone Thug-n-harmony, Cypress Hill, David Banner, Dj Khaled, Drake, Eminem, Fat Joe, Flo Rida, The Game, G-unit, Hilltop Hoods!, Juelz Santana, Lil Scrappy, Ludacris, Nelly, Obie Trice, Papoose, Ray-J, Sido, Slim Thug, Xzibit, Young Buck, Trick Trick

Noget af det bedste musik, men der selfølgelig meget mere smiley

• #22   22. nov 2008 Haha ja smiley der skulle jo så stå "Løbere".. Men jeg var lige lidt meget træt smiley

• #23   22. nov 2008 Jeg hader ikk heste og hestipiger.. Kun de heste der skider så cykelstierne .. Det er sku for klamt :s

• #24   22. nov 2008 Men tænk lige over hvor det sprøjter hen uden for og bagskærm på cyklen.. Hvor ender det så? xD

• #25   22. nov 2008 Ridning er sjovt x)

Kommentér på:
Hører du mp3 imens du cykler?

Annonce