{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.277 visninger | Oprettet:

klik pedaler MTB {{forumTopicSubject}}

hey folkens
jeg står og overvejer at købe nye pedaler til mit mtb project.. har været vant til at køre med shimano SPD.. men tænker at teste et par crank brothers egg beater C.... nogle der kender dem og ka anbefale /snakke mig fra det smiley
synes shimano pedalerne har det med at blive 'blokeret' med mudder.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klik pedaler MTB
  • #1   23. dec 2008 det gør eggbeaters også!
    Prøv istedet Time Atac. (;

• #2   23. dec 2008 Eggeaters bliver på ingen måde blokkeret af mudder. Time Atac er gode. Og det er Look Quartz også hvis ikke du vejer >100kg og kører hårdt.

Fordelene ved Atac og Quartz er størrer trædeflade og derved en langt mere behagelig pedal.

• #3   23. dec 2008 egg beather er en super pedal, køre selv med dem, og er godt tilfreds det er mit første sæt klik og når de er slidt kommer der et nyt sæt på. jeg må sige at de er super. og de bliver IKKE stoppede med mudder

• #4   23. dec 2008 cool tak for svarene... meget godt lige at høre nogle forskellige meninger....
    til jer der køre med egg beater.... er de hurtige at arbejde med... gode at komme i og ud af....? er det et velfungerende system?

• #5   23. dec 2008 Ja lige lidt kritik til Crank brothers pedaler .. .. clampen er lavet af messing ... og det vil sige (synes jeg) at det bliver slidt for hurtigt op .

Lejerne i er ikke kendt for at være slidstærke.

Du kan ikke justere hvor hådt du skal kunne klikke ind og ud af dem .

Støder en sten på pedalen nedefra og op .. så åbner pedalen.

mit valg går stadig på Shimano Spd .. eller Time Attack

mvh Alex

• #6   24. dec 2008 Køre med SL'en fra egg beater , kanon pedal ..

De er rigtig nemme at komme i og ud af ja .. smiley

• Peder P
    Peder P Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 6 Emner: 25 Svar: 166
    #7   25. dec 2008 Kører også med SL og det er en superfed pedal.
    De kan mudre lidt til, men da de er fuldstændig åbne i konstruktionen kan man "stampe" sig ud af problemerne.
    Super hurtige at komme ind og ud af - OG så klæder de jo en MTB som ingen anden pedal smiley

• #8   28. dec 2008 peder.. yep lige præcis der vist ingen anden pedal der gir helt det samme indtryk.... og igen tak for svarene... tror jeg ender med at prøve eggbeateren... =)

• #9   28. dec 2008 Egg beater fine nok så længe du ikke skal vedligeholde dem, problemet er bare. Det skal man. skifte lejer aksler osv.. simpelt design kan nogen gange blive for simpelt...

Time Attac. De er lige så gode i mudder som egg beater de har en trædeflade (Det har egg beater ikke) som gør at du har meget støre følelse med cyklen ind med Egg-beater.
    Samt så afhængi af hvilken model du køber kan du justere fjedre spændningen. Det kan du heller ikke med Egg-beater. Blir de løse så køber man nye pedaler.

Jeg køre selvfølgelig selv time har altid gjort det. Seriøse mtb'ere somm køre året rundt. de roder rigtig meget med dem. Det er sgu ikke besværet værd.

Et alternativ til Time er look's nye Quatz pedal. Lidt ala samme set up som Time pedaler.

• #10   29. dec 2008 hmm har kigget lidt nærmere på look quartz, og den ser faktisk lidt interessant ud.. ka godt li konstruktionen er relativt 'lukket', så måske de sku testes ..... tænker lige videre =)

Kommentér på:
klik pedaler MTB

Annonce