1.277 visninger
|
Oprettet:
klik pedaler MTB {{forumTopicSubject}}
hey folkens
jeg står og overvejer at købe nye pedaler til mit mtb project.. har været vant til at køre med shimano SPD.. men tænker at teste et par crank brothers egg beater C.... nogle der kender dem og ka anbefale /snakke mig fra det
synes shimano pedalerne har det med at blive 'blokeret' med mudder.....
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Cykler: 5 Emner: 55 Svar: 1.495
Prøv istedet Time Atac. (;
maj 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Cykler: 3 Emner: 58 Svar: 3.666
Fordelene ved Atac og Quartz er størrer trædeflade og derved en langt mere behagelig pedal.
jun 2006
Følger: 62 Følgere: 61 Cykler: 1 Emner: 101 Svar: 502
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Cykler: 8 Emner: 13 Svar: 30
til jer der køre med egg beater.... er de hurtige at arbejde med... gode at komme i og ud af....? er det et velfungerende system?
sep 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 3 Emner: 8 Svar: 120
Lejerne i er ikke kendt for at være slidstærke.
Du kan ikke justere hvor hådt du skal kunne klikke ind og ud af dem .
Støder en sten på pedalen nedefra og op .. så åbner pedalen.
mit valg går stadig på Shimano Spd .. eller Time Attack
mvh Alex
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 7 Cykler: 1 Emner: 61 Svar: 295
De er rigtig nemme at komme i og ud af ja ..
maj 2007
Følgere: 6 Emner: 25 Svar: 166
De kan mudre lidt til, men da de er fuldstændig åbne i konstruktionen kan man "stampe" sig ud af problemerne.
Super hurtige at komme ind og ud af - OG så klæder de jo en MTB som ingen anden pedal
aug 2008
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 71 Svar: 5.236
Time Attac. De er lige så gode i mudder som egg beater de har en trædeflade (Det har egg beater ikke) som gør at du har meget støre følelse med cyklen ind med Egg-beater.
Samt så afhængi af hvilken model du køber kan du justere fjedre spændningen. Det kan du heller ikke med Egg-beater. Blir de løse så køber man nye pedaler.
Jeg køre selvfølgelig selv time har altid gjort det. Seriøse mtb'ere somm køre året rundt. de roder rigtig meget med dem. Det er sgu ikke besværet værd.
Et alternativ til Time er look's nye Quatz pedal. Lidt ala samme set up som Time pedaler.
aug 2008
klik pedaler MTB