2.386 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "fox vs rock"
fox vs rock shox
hvorfor folk foretrækker det billigste fox gaffel over de bedste rock shox, som har den lignende pris... p.s undskyld for mit dårlige dansk
hvorfor folk foretrækker det billigste fox gaffel over de bedste rock shox, som har den lignende pris... p.s undskyld for mit dårlige dansk
Skrevet af: George F - 4. dec 2013
Fox vs Magura, Rock shox mf
hej.. jeg har lige skifter min Magura Durin Race 80mm ud med en Fox 32 float evo(100mm). første prøve tur var absolut ikke imponerene, selvf kræver fox gaflen jo lige at blive justeret efter mi...
hej.. jeg har lige skifter min Magura Durin Race 80mm ud med en Fox 32 float evo(100mm). første prøve tur var absolut ikke imponerene, selvf kræver fox gaflen jo lige at blive justeret efter mi...
Skrevet af: Allan P - 15. aug 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
dec 2007
Følger: 58 Følgere: 54 Cykler: 2 Emner: 24 Svar: 282
Fox: (Fox F100 RL)
Foxen er super nem at betjene i henhold til rebound, styrke og lufttryk (:
Gaflen er let, men ikke den letteste men til gengæld er den noget stivere en Rock Shox SID gaflen.
Rock Shox: (RS SID World Cup)
Fed gaffel, utrolig liret og bygget til race. Kørte den med remote, lock out hvilket fungerede fint men havde ikke rigtig nogen effekt...
Gaflen har fået skåret gram af ssom bare pokker men det er gået en smule ud over stivheden hvilket kan ses når man bremser med forbremsen; gaflen har simpelthen tendens til at flexe pga den manglende stivhed.
Konklusion:
Jeg vil foretrække fox'en da den i mine øjne kan tåle nogle flere tæsk end den fra Rock Shox. Man kan godt frygte at Rock Shox gaflen knækker, men det tror jeg nu ikke.. men at tanken har strejfet trækker ned s;
Så derfor vil jeg sige fox, men den er ny noooget dyr at investere i for en teenager (;
jul 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Cykler: 2 Emner: 2 Svar: 2
fox vs rock shox sid
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside