{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fox vs rock shox
  • #1   4. dec 2013 Fox og RS gør det lidt forskelligt med navne. Tror ikke der er den store prisforskel på fx. en top fox 32 og en RS SID top gaffel.

Men hvad der er bedst er vist religion.... Jeg er nok fox mand lige pt. anyways smiley

• #2   4. dec 2013 Jeg er personligt selv til fox, men har heller ikk prøvet en rs i samme klasse så kan ikke rigtig sige noget der, men mener at fox gafler er lidt stivere end rs.
    Men ellers et det nok hvad man selv mener er bedst og hvad gafler man nu lige syntes er fedest smiley

• #3   4. dec 2013 Rockshox er billigere at servicere. Af en eller anden grund koster pakdåser til Fox 200 kroner mod 80 kroner for Rockshox (og et par skumringe).

Jeg er glad for min Fox F32 RLC men har kun billigere Rockshox med kortere vandring at sammenligne med. Jeg er sikker på, begge laver fremragende produkter.

• #4   5. dec 2013 Fox har været kendt for at være de stiveste forgafler på markedet, men jeg tror ikke der er nogen forskel i det længere.

Rock shox ser du på alt fra billige skrammel cykler, til high-end race bikes.
    Fox ser man kun på dyrer cykler.
    Så måske der er en mistanke om at Rock shox er noget billigt lo**, fra dem som er uvidende.

Jeg har aldrig prøvet en Fox gaffel, men en del Rock shox, og de køre problemfrit.
    Er på en Lefty idag, det køre lidt bedre =)

Kommentér på:
fox vs rock shox

Annonce