{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.391 visninger | Oprettet:

Vaskested {{forumTopicSubject}}

Hej mtb'er
I ved nok som sagt at der jo er vaskeplads nede ved uno x på strandvejen. Men det vaskeplads lukker ned pga nye ejere og så ville jeg høre om der er nogen der kender andre steder i byen de har en lignende vaskested. For når den lukker er jeg som bor i en lejlighed rimelig på den..:D så hvis i kender nogle steder så skriv endenlig!!!!

Mvh Peder J

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rydning af ukrudt på perlegrus belagt parkeringsplads foran villa samt i rosenbede foran villa. Rivning af pladsen 700 kr.
  • fjernelse af ukrudt mellem fliser 800 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 700 kr.
  • Ophæng af gardiner 500 kr.
  • Hanging tasks…shower rod, light 1.600 kr.
  • Repetition af plæneklipper 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vaskested
  • #1   3. feb 2012 jeg kender ikke rigtig andre steder hvor de lader folk vase deres cykel

men det kommer jo også af at rigtig mange ikke lige går ind og køber en mars eller andet for en 10'er, de tror ALT er gratis

• #2   3. feb 2012 ja okay det vidst jeg ikk lige.. men ja kan jeg godt se.. satme bare træls den forsvinder.. gid de nye ejere lod den beholde og så tog et eller andet for det.. der er sygt mange der bruger det vask det er helt vild..

• #3   3. feb 2012 jeg ved dælme ikke hvor mange der har stået og vasket deres cykler dernede hver eller hver anden dag uden så meget sm at ligge en rød reje i butikken, samtidig med at de lader vandet løbe når de ikke bruger det

ENDNU et tilfælde af hvor de få ødelægger det for de MANGE

• #4   5. feb 2012 jamen det er fuldstændig rigtigt.. Jeg må bare se om jeg kan få ordnet noget vand nede i kælderen måske:D der er ikk andet for..

Kommentér på:
Vaskested

Annonce