En ordentlig skideballe :o) {{forumTopicSubject}}
Synes lige i skal have den her.
Mine ture går somregel fra Østerbro til Helsingør, ad strandvejen, og så retur.
Ny ved jeg ikke om nogen af jer kender den strækning. Anyway, så har der i længere tid været noget vejarbejde i Humlebæk som gør at der er nogle onde kanter/huller samt masser af buede køreplader på cykelstien. Hvad gør jeg? Naturligvis tager jeg den " almindelige" vej det stykke for at passe min dejlige cykel. :o) Forleden hører jeg så en råbe da jeg kører på netop det stykke. ( Har musik i ørerne med pæn volumen så i første omgang bider jeg ikke mærke i det ) Men kigger så til høje hvor jeg ser en, undskyld udtrykket, gammel kælling som skælder og smælder på mig for at køre på vejbanen. I første omgang griner jeg bare lidt ad det, men hun bliver ved. Jeg beslutter mig så for at prøve at forklare at cykelstien er elendig og at det er derfor. Så da bilen er kommet op på siden af mig igen efter at have kørt gennem en lille rundkørsel, prøver jeg at råbe det. Men hun er endnu mere tosset og råber fjols og idiot og gestikulerer som en anden italiener. osv.. Der slap min tålmodighed sgu op så jeg ignorerede dem resten af vejen hvor de kørte ved siden af mig og kaldte mig ting man ikke må sige på fjernsyn.. Men så har man også prøvet dét :o)
apr 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 13 Svar: 476
jeg kører præcis samme vej meget ofte, og ja de lang huller ved humlebæk er virkelig irriterende -_-'
og jeg giver dig fuldstændig ret i, at mange billister er indebrændte over, at man køre på kørebanen, men jeg plejer også bare at ignorere dem
apr 2008
men det kender du jo ikke noget til ...hehe
apr 2008
jeg har ingen respekt for sådanne typer, det kunne jo sagtens være godt meget galt, hvis du var styrtet, det må jo være lidt at et chock man får :s
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 73 Svar: 385
Så har jeg fået et par sprinkler-bad , men det er vel noget de fleste cyklister har prøvet!
Tager dog det meste med et gran salt... men jeg kan sagtens følge dig Jakob i at kunne tænde af hvis folk opfører sig totalt uansvarligt. Så din reaktion er vel det tætteste man kan komme på iorden!
apr 2008
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 8 Svar: 18
Men man bliver da bare lidt forskrækket over der er så dan nogle der ikke lige kan vendte til man er i mål.
En ordentlig skideballe :o)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside