{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Køb & salg - Bud annoncer {{forumTopicSubject}}

Er jeg virkelig den eneste der hader at folk ikke sætter en mindstepris på deres ting men bare skriver bud?

Synes det er OK at skrive ELLER bud til prisen... Men en pris sætter ligesom et nogenlunde startniveau til en god handel.

Og 80% af de mennesker der ikke sætter en pris selv, bliver bagefter dybt forargede over at folk kommer med et skambud på en ting!

Og så er der dem som skriver "giv et bud" og ikke sætter en pris eller mindstepris og så til sidst skriver "ingen skambud".... Hvor starter disse skambud så? hvem kender folks grænser?

Jeg mener jeg kan tillade mig at komme med dette indlæg fordi jeg ikke selv har hverken budt, købt, solgt eller forsøgt at sælge noget herinde...

Måske var det en idé at lave en form for aktions annoncer til disse personer hvor de er tvunget til at angive en mindstepris.. byderen behøver jo ikke kende den på en aktion... til gengæld kan sælger heller ik tillade sig at brokke sig...

Skal siges at jeg ikke kan henvise til en direkte annonce med brok fra en sælger, men jeg har bare set det flere gange...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb & salg - Bud annoncer
  • #1   2. jun 2009 Helt enig med Jesper !

• #2   2. jun 2009 Hvis folk også var gode til at skrive størrelser og mål osv på de ting de sælger, så ville det helt sikkert hjælpe.... smiley

• #3   2. jun 2009 Hahaha.... Tak for hentydningen Jesper! Men det var også bare et bud, så må vi jo se om du får den solgt eller der er andre der byder den op....

• #4   2. jun 2009 Hørt!

• #5   2. jun 2009 Ja det tror jeg faktisk du er Jesper, Henrik har ligeså meget ret til at bruge announcer som du har, og leder garanteret efter en cykel selv. Hvorfor SKAL folk oplyse deres alder og bopæl? Sådan man kan komme og nakke hans cykel, og smadrer ham hvis han er en lille irreterende lort.

Enig med Henrik, folk kan i det mindste skrive hvad det har kostet fra ny sådan man da har NOGET at gå efter.

• #6   2. jun 2009 Jespermuzzen xD

Men ejeren af announcen kan skrive det på 1,5 sek xD synes selv det er lidt dejligt at smutte på bikebuster hele tiden "Hov, de forhandler ikke det mærke" så på CRC, hov de forhandler det heller ikke" og så lede mange sider igemmen, fordi at der af en eller anden grund ikke kan findes noget på google xD

• #7   2. jun 2009 hørt jesper, du har helt ret.. vi ses torsdag smiley

• #8   2. jun 2009 JesperAzadden (det nogle fede navne det her xD)

Den danske nypris skal selvfølgelig være den som er skrevet, sådan nogle argumenter er komplet latterlige xD

• #9   2. jun 2009 1: Hvad kan du bruge min alder til? Jeg er hverken en ung knægt eller en gammel stodder... Sagen er uvedkomne!

2: Hvad skal du bruge min bopæl til? I tilfælde af at jeg skulle sælge noget, kunne den være interessant... Men så kan man jo nemt angive en by eller postnummer i sin annonce

3: Hvis jeg ikke har nogen cykel at oprette.... eller blot en kedelig en der ligner 90% af alle de andre standardcykler herinde så gider du jo alligevel ik kigge på den! men den dækker MIT behov!

4: Hvad har alt dette at gøre med at SÅ mange ikke forstår at lave en seriøs annonce når de vil af med noget? Sætter man ikke en pris kan man satme bare ikke tillade sig at bitche over et bud om så der seriøst bliver budt 20kr på en vare til 1000!!!

• #10   3. jun 2009 Har ik engang en kommentar... Uden at kigge, gætter jeg på sjællænder med den smartass holdning der...

• #11   3. jun 2009 hov hov henrik smiley der er intet galt med at være fra sjælland smiley

og vil giver jer begge ret.. sys nogle gange folks bud er direkte ubehøvlede (hvis der altså er mindstepris) hvis der ikke er.. sys jeg det kan være meget svært at vide hvad sælgeren forventer at få.

og ja jesper sys du har ret i at den nolge gange er ufatteligt så lidt folk gør ud af deres profiler.. desuden "hygger" jeg mig ogs lidt med at se hvor de folk, jeg skriver med, kommer fra og hvor gamle de er.. haha bare kald mig No Life smiley

• #12   3. jun 2009 Ok, Mr. No life.. Men enig, man bryder da ikke nogle af privatlivets grænser ved at fortælle at man er fra fyn.. Det er faktisk et ret stort område hvis nogen skulle være i tvivl, så chancerne for at i finder min adresse ved at slå René H op i en evt fynsk telefonbog, er ikke ret store...hehe..

• #13   3. jun 2009 tak tak smiley men ja, kan kun give dig ret

Kommentér på:
Køb & salg - Bud annoncer

Annonce