Køb & salg - Bud annoncer {{forumTopicSubject}}
Er jeg virkelig den eneste der hader at folk ikke sætter en mindstepris på deres ting men bare skriver bud?
Synes det er OK at skrive ELLER bud til prisen... Men en pris sætter ligesom et nogenlunde startniveau til en god handel.
Og 80% af de mennesker der ikke sætter en pris selv, bliver bagefter dybt forargede over at folk kommer med et skambud på en ting!
Og så er der dem som skriver "giv et bud" og ikke sætter en pris eller mindstepris og så til sidst skriver "ingen skambud".... Hvor starter disse skambud så? hvem kender folks grænser?
Jeg mener jeg kan tillade mig at komme med dette indlæg fordi jeg ikke selv har hverken budt, købt, solgt eller forsøgt at sælge noget herinde...
Måske var det en idé at lave en form for aktions annoncer til disse personer hvor de er tvunget til at angive en mindstepris.. byderen behøver jo ikke kende den på en aktion... til gengæld kan sælger heller ik tillade sig at brokke sig...
Skal siges at jeg ikke kan henvise til en direkte annonce med brok fra en sælger, men jeg har bare set det flere gange...
sep 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Cykler: 9 Emner: 46 Svar: 132
feb 2007
Følger: 85 Følgere: 87 Cykler: 17 Emner: 66 Svar: 564
feb 2007
Følger: 85 Følgere: 87 Cykler: 17 Emner: 66 Svar: 564
jun 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Emner: 89 Svar: 1.212
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 11 Svar: 485
Enig med Henrik, folk kan i det mindste skrive hvad det har kostet fra ny sådan man da har NOGET at gå efter.
jan 2009
Men ejeren af announcen kan skrive det på 1,5 sek xD synes selv det er lidt dejligt at smutte på bikebuster hele tiden "Hov, de forhandler ikke det mærke" så på CRC, hov de forhandler det heller ikke" og så lede mange sider igemmen, fordi at der af en eller anden grund ikke kan findes noget på google xD
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 1 Emner: 52 Svar: 290
jan 2009
Den danske nypris skal selvfølgelig være den som er skrevet, sådan nogle argumenter er komplet latterlige xD
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 11 Cykler: 1 Emner: 89 Svar: 346
2: Hvad skal du bruge min bopæl til? I tilfælde af at jeg skulle sælge noget, kunne den være interessant... Men så kan man jo nemt angive en by eller postnummer i sin annonce
3: Hvis jeg ikke har nogen cykel at oprette.... eller blot en kedelig en der ligner 90% af alle de andre standardcykler herinde så gider du jo alligevel ik kigge på den! men den dækker MIT behov!
4: Hvad har alt dette at gøre med at SÅ mange ikke forstår at lave en seriøs annonce når de vil af med noget? Sætter man ikke en pris kan man satme bare ikke tillade sig at bitche over et bud om så der seriøst bliver budt 20kr på en vare til 1000!!!
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 11 Cykler: 1 Emner: 89 Svar: 346
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 17 Cykler: 2 Emner: 27 Svar: 276
og vil giver jer begge ret.. sys nogle gange folks bud er direkte ubehøvlede (hvis der altså er mindstepris) hvis der ikke er.. sys jeg det kan være meget svært at vide hvad sælgeren forventer at få.
og ja jesper sys du har ret i at den nolge gange er ufatteligt så lidt folk gør ud af deres profiler.. desuden "hygger" jeg mig ogs lidt med at se hvor de folk, jeg skriver med, kommer fra og hvor gamle de er.. haha bare kald mig No Life
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Cykler: 4 Emner: 26 Svar: 715
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 17 Cykler: 2 Emner: 27 Svar: 276
Køb & salg - Bud annoncer