{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.947 visninger | Oprettet:

Jacob T
Jacob T
Tilmeldt:
20. apr 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Python MTB {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er på udkig efter en ny MTB og har da fået øjnene op for en fra mærket 'Python'.

Link: http://pythonpro.dk/produkt/mt-c451-carbon-mtb-29-med-shimano-xt-og-mavic-x319/

- Jeg ville høre om der er nogle af jer der har erfaring med denne cykel eller mærke?

- Også gerne bare generel mening om denne cyklen?

Jeg har ellers kigget på en cykle fra 'Trek'.

Link: https://www.trekbikes.com/dk/da_DK/cykler/mountainbikes/cross-country-mtb/procaliber/procaliber-9-7-2x/p/2077690-2017/

Af hvad jeg lige har kunne gennemskue, er Python bedre udstyret, men Trek har en bedre ramme.

Tager jeg helt fejl?

Jeg vil meget gerne høre fra jeg, tak!


Kommentarer på:  Python MTB
  • #1   20. apr 2017 Det er ikke helt ved siden af med udstyret men det er ikke noget som en glad amatør vil kunne mærke så meget til om det hedder xt eller slx eller x9 eller xx...

    Forgaflen kan der være noget forskel på men er ikke lige inde i fox gaflerne men jeg tror at den på python er bedst.

    Er dit budget 20.000?

    Skulle jeg vælge mellem de to cykler havde jeg taget treken pga geometrien.


  • Jacob T
    Jacob T Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   20. apr 2017 Hej Rasmus. Tak for din respons!

    Jeg er helt med på, at jeg på ingen måse ville kunne mærke en forskel. Der hvor jeg tænker forskellen ville være, var på kvaliteten/holdbarheden? Ville selvfølgelig gerne have noget der holder smiley

    Ja mit budget ligger på maks 20.000,-
    - Har du da noget bedre i tankerne? jeg er åben for forslag


  • #3   20. apr 2017 Det skal nok holde og med dit budget så er det ikke noget du skal tænke på....

    Det jeg mener, er at med mindre du køber noget skrammel for 3500,som du så ikke gør, så vil du i store træk opleve en cykel uden de store problemer med delene. Jeg har ligeså gode erfaringer med "billige" bremser og Gearskiftere som med dyre...gir det mening?

    Du har virkelig mange cykler at vælge imellem med det budget. Umuligt at overskue smiley


  • #4   21. apr 2017 Efter at have kørt med XT i et godt stykke tid,kan jeg godt mærke forskel på XT og slx.
    Plus det er lidt federe at have en speciel cykel som Python end en trek
    Ville smide pengene efter en Python bare for at have noget specielt smiley


  • #5   21. apr 2017 kig evt på canyon? hvis du har 20k får du afskyeligt meget for pengene. Men har kun hørt godt om Python og kender et par stykker der kører på de uden nogen form for problemer.

Kommentér på:
Python MTB

Annonce