{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

Er CG ved at være userigøst.? {{forumTopicSubject}}

Hej CG´s brugere...

Jeg er ved at være led og ked af denne side, da der er problemer hele vejen rundt med de personer der bruger CG.

F.eks når en cykel skal optages, så har jeg efterhånden set MANGE cykler der er kommet ind selvom der kun er 2 billeder på profilen - eller der står "cykel en standart" i texten.

Eller at en cykel bliver sat tilsalg samtidigt med at den venter på optagelse...

Jeg overvejer kræftigt at stoppe på CG hvis ikke det bliver ændret på hvor "svært" det er at komme ind på CG - og hvor streng reglementet skal være.

Håber der er en admin, og å mange medlemmer af CG der vil læse og skrive deres oplevelser med CG.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er CG ved at være userigøst.?
  • #1   15. dec 2009 Hvis der ikke skal mere til for at du bakker ud, så "Sayanora"

Men du har været her siden starten, så du ved også at det har været meget værre.

Pyt da med at der ryger en cykel til salg i ny og næ. Det der tæller for mig er at man kan få ok seriøse svar i forum og markedet indeholder nogle ordentlige varer.

Det med oprettelserne går folk sgu alt for højt op i. Jeg stemmer ind hvis der er MIN 5 billeder og okay tekst. Man kan sgu ikke forlange af nybegyndere at de skal skrive alt muligt nørdet.

Tag denne her http://www.cykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10968

Ansøgninge er jo ok. Fine billeder og faktisk kan han jo ikke skrive meget mere til den standard cykel.

• #2   15. dec 2009 Desuden Christian - så fylder du selv så flot din tekst ud til cyklen med en masse mellemrum, så det virkelig ser ud af noget.

Jeg syntes du skulle komme ud af de alt for stramme cykelsko og være med til at bidrage konstruktivt til CG i stedet for at sprede dårlige vibes.

Jo flere medlemmer og bikes her er, jo mere alsidigt er galleriet jo smiley

• #3   15. dec 2009 Krigslund.

Det glæder mig der kommer tilbagemelding, Desværre er jeg ikke helt på din side smiley

Det med at der skal min. 5 billeder af ens cykel inden man kan blive stemt ind er LANGT fra alle der har det.....

Det med en cykel bliver beskrevet med "standard udstyr" er da lige til at lukke op og s*** i smiley Det kræver ikke meget at finde ud af hvilke udstyr der er på en cykel - det kan alle sQ finde ud af.

Hvis alle skrev "dette er en standard cykel" hvor cool er det så at kigge på cykler herinde ?

Og ja, der skal ikke "mere" til før jeg hopper af CG - for det virker sQ som om arto aldersgruppen (og sproget) er kommet til CG, og DET er sQ for userigøst efter min mening... kan godt være jeg er for gammel til CG efterhånden med en alder af 25. men jeg melder mig sQ heller ikke til arto.

VH

CHristian.

Og håber da at flere vil komme med deres syn på hvordan CG er blevet - og stadig MEGET gerne fra en ADMIN...

• #4   15. dec 2009 ...

CG.dk er ikke useriøst, det er bare nogle af brugerne der er useriøse...

jeg kan sagtnes komme med en længere kommentar men jeg gider simpelthen ikke, for dem der ved de er galt på den nægter nærmest at læse disse tråde, for det er som regel sandheden der står i dem...

CG.dk er fin nok det er bare nogle af brugerne der er useriøse.

lidt "OT":
    faktisk synes jeg at der burde være flere felter at udfylde når man opretter en cykel, fx. kunne der være felter der hed: Frempind, Headset, Pedaler, ca. vægt, Bagdæmper (selvom flertallet godt kan se hvis der fx. sad en Fox DHX 5.0 dæmper på).

• #5   15. dec 2009 Det er da ligeså useriøst at have cykler på sin profil, der ER solgt... opret et album om dine gamle cykler, som det også er blevet forslået af admins...

• #7   15. dec 2009 Gusta V...
    faktisk burde regler om oprettelse kigges igennem.. og ja flere felter man kan udfylde

• #8   15. dec 2009 ...

citat fra oprettelses-skema:
    "VIGTIGT: Det anbefales at oprette mindst 5 billeder, for at blive stemt ind."

det skal ikke anbefales fremover...!
    det skal være et krav mindst at have ca. 8 billeder.

• #9   15. dec 2009 der står heller ingen andbefalinger eller krav om man skal skrive tekst... dette bør også ændres

• #10   15. dec 2009 Handler det ikke bare om at sende et link til dette emne til en af administratorerne så de også har en chance for at følge i hvad os brugere mener?

Muligvis skal der nogle nye HA'er til at fører cg skridtet videre i forhold til hvad det er i dag? Det kræver selvfølgelig nogle ildsjæle der har lyst og ikke mindst tid!

• #11   15. dec 2009 Cykelgalleri.dk er en ganske fin side ingen tvivl om det, men vil give de fleste der har skrevet i denne tråd ret i at der skal strammes meget op på nogle ting.
    Når folk opretter en cykel har de forhåbentlig været inde og kige på mange der ér oprettet.
    der er nogle der ikke har forstået konceptet i at udfylde felterne ordenlig, ved eks. at skrive "standart" i næsten det hele.
    altså hvor svært kan det være at gå ud og kigge på sin cykel og læse hvad der står på tingene, og evt. søge lidt på nettet.
    min osquito var min første oprettelse og jeg brugte et par timer på at skrive teksten fordi jeg måtte rende frem og tilbage, søge på nettet osv. for at finde den relevante info om cyklen.

kravene for optagelse skal være væsentlig strengere end det er nu så er enige med bl.a. Gustav V.

/Mike, Team Velocite

• #14   15. dec 2009 Årh lad da være med at piv smiley sådan har det altid været på alle gallerier og vil aldrig blivet lavet om...

Lær at leve med det eller find alternative hjemmesider smiley hehe

• #15   15. dec 2009 Der er ikke rigtig noget at gøre

Der sidder en magtlid..... kæl.... som overhovede for disse sider
    Og hun bestemmer hvordan tingene skal være og er meget lidt lydhør overfor ændringer til siden

Det er hende der har fasdt sat de meget nemme påtagelses kriterier, for at få flere cykler ind på siden, derved flere brugere, som giver bedre sponsorgrundlag, som ender med flere penge til siden

• #16   15. dec 2009 Kunne det ikke være en ide at lave et udestemme system på selve cykelprofilen, lige som det er på bruger profilen, Så om der er en der ikke opfylder min. krav, så er det muligt at stemme cyklen ud igen?

• #17   15. dec 2009 Christian G

jeg er enig, det kunne være en god ide.

• #18   15. dec 2009 Men der er jo dårligt nogle minimums krav som det er nu. Andbefalet 5 billeder og intet der skal stå tekst

• #20   16. dec 2009 cg har været useriøs i, ja virkleig lang tid nu, forstår ikke at det først er gået op for folk nu.

- men jo, den er useriøs! men kan stadig lide a kigge på bikes her inde

• #21   16. dec 2009 Selvom der en del der ikke følger reglerne helt og til tider er useriøse med indlæg i forum og deres viden om deres cykel til tider er mangelfuld, vil jeg give Jacob M ret i at det ikke ødelægger det overordene syn på CG.

For som sagt er der stadig rigitig mange fede cykler herinde, der har en flot beskrivelse og masse dejlige billeder.

• #22   16. dec 2009 Syndes jeg kan høre der er enighed om at der skal være strengere krav på CG - men folk er lidt ligeglade om det ændre sig eller ej. Så admins "behøver ikke lave det om", for de mister ikke noget på det alligevel.
    Eller er jeg helt ved siden af.?

Hvorfor ikke sige hvordan vi vil have det herinde, og så må admins lytte til sine brugere, ellers bør det have en konsekvent.

• #23   16. dec 2009 Uanset hvad i siger, så sletter jeg ikke mine solgte cykler smiley

ÅRSAG:
    Når jeg skal ud og købe ny, så undersøger jeg meget omkring det jeg køber. Jeg vil gerne se billeder og mulige setups. Netop det kan CG bruges til.

Jo flere cykler der er herinde, jo mere information kan man finde. CG er udemærket til at finde tips og setups på diverse cykler. Men hvis "solgte cykler" bliver slettet er søgemulighederne begrænset - også for andre end mig selv. Og man kan ikke søge i albums.

Så en opfordring til ALLE om ikke at slette deres cykler når de er solgt, men derimod bare skrive solgt smiley

• #24   16. dec 2009 Lav et foroalbum med dine solgte cykler

• #25   16. dec 2009 Jeg mener heller ikke at man skal slette sine solgte cykler. For som krigslund siger er det dejligt at man kan søge på forskellige cykler, når skal bruge noget nyttig fakta.

Jeg kan heller ikke se hvad problemet med at have oprettet et solgt cykel er? Så længe den ikke er solgt ved oprettelse bryder ejeren vil hellere ikke nogle af reglerne?

• #26   16. dec 2009 Martin Y - hvis du læser hele mit indlæg, kan du se hvorfor jeg ikke vil oprette et album med solgte cykler. Jeg har dog oprettet et med GAMLE cykler som ikke har været oprettet herinde.

I stedet kunne jeg godt tænke mig en eneste god grund til at slette cyklerne ? smiley

• #27   16. dec 2009 Krigslund .

man kan godt søge i fotoalbums...

• #28   16. dec 2009 Gustav - Ja det er selvfølgelig korrekt. Men prøv at søg på en GT cykel i albums.
    http://www.cykelgalleri.dk/html/alb_alle.asp?formsort=Albums.Created+DESC&formCatID=&formsearch=gt
    Det jeg mener er "det er svært at søge specifikt i albums - my bad smiley

• #29   16. dec 2009 ...

jeg har ikke noget imod at cyklen er solgt, men jeg har mine synspunkter:
    cyklen må ikke være solgt før man opretter cyklen,
    altså skal man være ejer af den under oprettelsen...

cyklen må gerne være solgt efter at den er oprettet,
    så den er på CG.dk som "arkiv cykel"...

jeg mener ikke det er ok at man opretter cyklen hvis man
    ved at køberen kommer og henter den samme dag el.

men information/beskrivele(hårde facts gerne) og billeder skal være iorden så man fx. kan se setup af cyklen, mulige setups, and so on...

kravene skal sættes op omkring billeder og information grundet ovenstående.

• #30   16. dec 2009 Krigslund .

ja du har ret i at man måske ikke finder
    "relevant" info og billeder i søgemaskinen.
    det ligner faktisk at den finder tags i i alle fotoalbums...

• #31   16. dec 2009 Gustav - Præcis. Du er sgu ikke helt dum selvom du bor helt ovre i Thailand smiley he he

Men som på alle andre gallerier i hele verden, bliver alle aldrig 100% enige. So be it...

• #32   16. dec 2009 tilføjelse til mit indlæg skrevet kl. 14:23:07 :

hvis cyklen er solgt efter oprettelsen skal
    der skrives at den er solgt tydeligt.

• #33   16. dec 2009 Man kan vel nøjes med at skrive i bemærking nederst i profilen at cyklen er solgt?

• #34   16. dec 2009 Krigslund .

hehe, jeg er nu mere dansk... men forstår din tanke.
    jeg bor i tåstrup (stor københavn) og tager til rude el. for at cykle,
    får serviceret gafler hos benben i kbh.
    så det vil blive lidt dyrt med rejser og fragt...

det er som sagt kun en af mine cykler der står i thailand,
    grundet ferie bolig...
    der hvor jeg bor i thailand ligner lidt nogle scener fra mtb filmen Latitude.

• #35   16. dec 2009 Christian K

ja, så længe at det er skrevet.

• #36   16. dec 2009 Det jo ikke noget problem at tage 20 billeder hvis det er det man vil og hvis ikke, så burde man ikke oprette sin cykel her. Man kunne evt. lave det sådan at man er nødsaget til at oprette mindst 10 billeder hvis det var et krav. Det burde ikke være et problem. Det jo ikke sværere at oprette 20 billeder end 5?
    Jeg kunne også godt stå inde for flere felter som Gustav V skriver.
    (HA) Mads P: I kan da lave reglerne om, så det fremover slet ikke er muligt.
    Det med at beholde de solgte cykler på sitet, bør bevares, da andre brugere jo er ligeglade med om de er solgt. De er stadig praktiske, da man ikke kan lave et fotoalbum med samme beskrivelse.
    I samme kommentar, ville jeg også gerne have spurgt HA om hvorfor der ikke bliver oprettet et nyt mærke når man beder om det, den jeg spurgte har aldrig svaret:-(

• #38   16. dec 2009 hmm jeg har godt nok ikke læst alles input igennem men mange af dem. jeg er selv en der har en cykel oprette som jeg ikke har mere men den er ikke solgt men "blevet væk" hvis man kan sige det. nå men det med udstemning bliver nok misbrugt ligesom stemme systemet. jeg ville egentlig også godt vide hvordan man fjerner det. og det med sprog herinde og sådan har der altid været og det er være på baboom og sådan. men ja der er nogle der er useriøse og så nogle der er meget seriøse . vi kan ikke gøre ved det bare inorer dem og som de andre siger flere fleter man kan udfylde det ville give nogle flotter profiler herinde .

mvh jonatan

• #39   18. dec 2009 Nej, men det var også bare forslag til at gøre sitet bedre. Desuden har jeg ikke længere den cykel af det manglende mærke, da den er solgt.

Kommentér på:
Er CG ved at være userigøst.?

Annonce