Uheldigt sammenstød {{forumTopicSubject}}
ja var sammen med min ven (dennis) sov hos ham fordi vi havde aftalt og tage ud og cykle tidligt og vi bor ca 10 km væk fra hinanden gider ikk køre det om morgen men for at komme ind på sagen så ville vi tage i X-Hall kl. 14:00 også da vi kom derhen fik vi neder over det skilt der var der stod (x-hall er desvære lukket pga sygdom hilsen peter) vi ventede til ca. 14:30 - 14:45 så ville vi tage toget hjem til mig fra fuglebakken station så da vi kommer op på parrongen og klipper i kortet og køber cykel billet han havde sin mtb med og mig min BMX så køre vi hen af parrongen så kommer toget på den anden side så ser vi så først 2 indvandre ligner de er 12 og det ligner de vil blære sig med at gå over skinnerne og over på vores parron de kommer hen med mig og dennis og da de kommer tættere på kan man se de er 14-15 år den ene siger han vil prøve min BMX jeg siger så nej jeg låner den ikke ud også står der lige pludselig 7 indvandre rundt omkring mig og dennis ham der ville prøve min BMX prøver at tage den fra mig så jeg holder godt fast i den men så begynder han og slå mig i hovedet de går hen til dennis og prøver at tage hans cykel jeg prøver lige så stille og køre bag om dennis og hen til trapperne men da jeg når hen til dennis siger den ene hallo prøver du og flygte hvor efter jeg får flere på hovedet også begynder de og tjekke os for knive og tage vores ting ud af lommerne for at se om vi har knive eller noget andet af interesse de tager så min telefon sony ericson w810i og toget kommer jeg siger gi mig min telefon også siger togføren til ham at han skal gi mig den efter han har sagt det til ham 3 gange får jeg min mobil igen så sidder vi i toget med dem de begynder og prøve at tage mit sølvarmbånd og spørg om det er ægte hm jeg tror selvfølgelig så de vil stjæle det fra mig så siger selvfølgelig nej det tror jeg ikk men så tager han det af mig også går han hen og spørger en af de andre om det er ægte han sidder lidt længere væk jeg ser han hiver en hel masse sølvkæder op han går han til mig og gir mig det igen fordi jeg siger jeg SKAL have det og hvis de ikk havde 7 men så 2 mod 2 så havde jeg smadret dem men jeg kan jo ikk gøre så meget når de er 7 så da vi når til danshøj stiger vi af jeg tror dennis skal til og køre væk fra dem fordi det lignte han steg op og begyndte og træde hurtigt i pedalerne så skynder mig og gøre dett samme men de får fat i dennis og begynder og smadre ham hvorefter togføren kommer ud og hjælper ham de 7 indvandre flygtede selvfølgelig da de så han kom ud af toget da han har hjulpet dennis ringer han til politiet men jeg var kørt op af den bakke der er også kommer dennis så hen til mig hvor vi så køre hen i hvidovre centeret til min mor som har byttet gaver havde ringet til hende på vejen derhen så når vi kommer vi derhen står hun med en vagt vi beskriver dem osv. også går vi hen på hvidovres politistation hvor der står der er lukket og man kan kontakte rødovre politi så jeg følger dennis hen til hvidovre station fordi han vil hjem han får lidt penge til billet så jeg køre hjem når jeg havde fulgt ham derhen så da min mor kommer hjem ringer hun til politiet for at anmelde det og de siger man skal have været på hospitalet for at kunne anmelde det så skal på hospitalet i morgen og det jeg ville med den her var at advare mod dem de sagde de holder til i nv (nv = nordvest ) et sted i kbh er ikk så kendt derinde så pas på jeres ting og cykler
hilsen Lasse
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Cykler: 2 Emner: 14 Svar: 72
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Cykler: 7 Emner: 6 Svar: 70
feb 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Cykler: 3 Emner: 15 Svar: 158
er perker ikke bare et gammelt ord / slaang ord for folk der kommer fra pakistan??
mener bare jeg kan huske der var en indvandre der fortalte mig og i kalder jo hindanden det..
feb 2006
feb 2006
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 1 Emner: 2 Svar: 9
ked at høre at nogle "PERKER" kan ikke ladvær med at spiller smart, Had os DE PERKER som spiller for meget smart osv
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 5 Emner: 11 Svar: 83
Jeg har selv prøvet noget lignende engang da jeg var 18år, det var udenfor en ungdomsklub hvor jeg trillede forbi på rulleskøjter. Her stod der 10-12 indvandrere (13-16år) og spærrede vejen, jeg prøvede at trille forbi dem men uden held! Først prøver de på at sparke min skøjter væk under mig, og da jeg spørger hvorfor de gør det får jeg at vide det er fordi jeg er dansker! Jeg prøver herefter at komme ind på noget grus så jeg kan få lidt fast grund under fødderne og herefter står deres "leder" foran mig. Vi begynder at diskutere lidt, og da han prøver at stikke en tændt cigaret i øjet på mig kan jeg se at jeg nok får en på hovedet uanset hvad jeg gør.
Jeg vælger herefter at knalde ham en venstre lige i synet, tager fat i hans hovede og giver ham to knæ i ansigtet hvorefter jeg vælter ham bagover. Herefter spreder de andre sig og jeg får plads til at bevæge mig lidt. Jeg kan se de er lidt chokerede, og de angriber mig en efter en og maks to af gangen. Men jeg har held til at holde mig på benene og forsvare mig, jeg er nede og ligge en gang hvor de prøver at stampe mig i hovedet og sparke mig over hele kroppen. Jeg har heldigvis knæ/albue-beskyttere på og en taske på ryggen så jeg kommer op og stå hvor jeg kæmper videre. Min erfaring er nu at et par stunt-skøjter faktisk rammer rigtigt hårdt når man sparker med dem! Kampen/overfaldet varer et par minutter og efterhånden er folk begyndt at stimle ud fra ungdomsklubben. Nu er deres "leder" igen kommet op og stå igen, og nok pga de mange folk der er kommet begynder de at trække sig væk. Jeg bliver lettere chokeret stående og tjekker om jeg er kommet noget til.
Der skete ikke mig noget, da jeg havde beskyttere på knæ og albuer og fordi jeg kunne forsvare mig selv, men jeg er glad for at der ikke blev trukket knive eller det der var værre!
Jeg fandt efterfølgende ud af at ham som jeg kaldte deres var/blev en af de slemme drenge i byen. Dvs narko salg, vold med våben, kidnapning og afpresning og trusler mod vidner.
Jeg er på ingen måde racist, og har også venner som er indvandrere. Både arabere og østeuropæere, og mener at vi alle skal have lov at være her. Men når nu man ser sig sur på folk, så kalder man dem jo ting man ved de ikke kan lide for enten at fremprovokere noget eller for selv at få afreageret. Her kan jeg godt følge Lasse, men selvfølgelig hører sådan en udtalelse ikke til på et forum!
Men ordet perker, er det ikke efterhånden blevet et lidt pop-smart udtryk der ikke er nedværdigende men måske mere ment som humor? Eller er det et ord som sammenlignet med nigger, der jo kun kan bruges "legalt" af negere, som er blevet brugt i "insider-miljøet" for ligesom at tage brodden af betydningen. Dvs at det kun er indvandrere der må kalde hinanden det?
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 49 Cykler: 7 Emner: 179 Svar: 1.916
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 49 Cykler: 7 Emner: 179 Svar: 1.916
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Cykler: 3 Emner: 3 Svar: 39
Uheldigt sammenstød