indbrud i fusion århus {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
ja jeg blev vækket tidligt i morges af mit sikringsselskab. der var indbrud i min butik kl 05:20 i morges midt på Frederiks Alle i Århus???
der blev stjålet en Lapierre DH720 som det ENESTE. det pudsige her er at en Specialized S-Works SL3 komplet med Dura-Ace og carbon Reynolds hjul (43.500kr), stod i vinduet som de smadrede. blev herefter brugt som glasfjerner og henkastet på fortovet, hvorefter DH cyklen blev rykket ud og kørt væk på...
bizart!!!
det lugter rimelig meget efterhånden af bestillingsarbejde, med alle de cykler der er blevet nappet rundt om i DK den sidste tid.
jeg skal i hvert fald hjem og lænke min egen fast til radiatoren i lejligheden... det lader jo ikke engang til det er et problem for tyvene at bryde ind hvor folk bor.!
nå men hold lige øje derude efter en sprit ny Lapierre DH-720 2010 model.
men sørg venligst lige for at undlade at smide Kim Kruse op på et brændende kors fordi han har sådan en cykel... den er sgu hans, hehe!
mvh. Mathias i FUSION ÅRHUS
dec 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 3 Emner: 7 Svar: 38
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 2 Emner: 4 Svar: 127
det er en str. s
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 2 Emner: 11 Svar: 338
Åbenbart nogen der mangler DH cykler, og tvivler stærkt på man ser dem i danmark igen, de kan ikke bruges i danmark uden nogen stiller spørgsmål til den. Var der ikke overvågning i butikken?
dec 2007
Følger: 58 Følgere: 54 Cykler: 2 Emner: 24 Svar: 287
Men det var da underligt at der sker så mange cykelrøverier i den her tid... s:
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 5 Svar: 59
Sneen er kommet væk. Så det er jo nu at der skal cykler på gaden.
dec 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 3 Emner: 7 Svar: 38
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 2 Emner: 14 Svar: 25
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 11 Cykler: 1 Emner: 89 Svar: 346
Jeg tror i hvert fald at det er sjældent, folk kører DH alene så nogle må jo de de cykler... medmindre de er malet om... så er de ikke nemme at kende medmindre man er kender
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Cykler: 2 Emner: 4 Svar: 127
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 25 Cykler: 5 Svar: 56
I DH/FR miljøet har folk så stor respekt for sporten, og dem der udøver den,
så de hellere end gerne vil hjælpe, dusør eller ej.
Og sådan burde det enlig generelt være i alle former for cykelsport.
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 17 Svar: 310
men fuck det her er neder.. det har da ødelagt starten på min sæson... er mega depri over mit tab... og ja de dukker nok ikke op i DK.. men man kan da kun håbe at en eller anden dummer sig og viser sin nye stjålne cykel frem.
indbrud i fusion århus