{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.220 visninger | Oprettet:

indbrud i fusion århus {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

ja jeg blev vækket tidligt i morges af mit sikringsselskab. der var indbrud i min butik kl 05:20 i morges midt på Frederiks Alle i Århus???

der blev stjålet en Lapierre DH720 som det ENESTE. det pudsige her er at en Specialized S-Works SL3 komplet med Dura-Ace og carbon Reynolds hjul (43.500kr), stod i vinduet som de smadrede. blev herefter brugt som glasfjerner og henkastet på fortovet, hvorefter DH cyklen blev rykket ud og kørt væk på...

bizart!!!

det lugter rimelig meget efterhånden af bestillingsarbejde, med alle de cykler der er blevet nappet rundt om i DK den sidste tid.

jeg skal i hvert fald hjem og lænke min egen fast til radiatoren i lejligheden... det lader jo ikke engang til det er et problem for tyvene at bryde ind hvor folk bor.!

nå men hold lige øje derude efter en sprit ny Lapierre DH-720 2010 model.
men sørg venligst lige for at undlade at smide Kim Kruse op på et brændende kors fordi han har sådan en cykel... den er sgu hans, hehe!

mvh. Mathias i FUSION ÅRHUS

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indbrud i fusion århus
Kommentér på:
indbrud i fusion århus

Annonce