{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Bjarke W
Bjarke W
Tilmeldt:
10. feb 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11

Sennheiser hovedtelefoner - PMX80 {{forumTopicSubject}}

Lige en hurtig anmeldelse af et godt produkt smiley

Tror jeg har brugt de sidste 10 år på at finde lige præcis de helt rigtige hovedtelefoner. Bruger dem primært til løb og mountainbike, men også generelt til rejser. Mit problem har altid være at de jeg skulle bruge en masse energi på at rette dem til hele tiden fordi de faldt ud eller ikke sad ordentligt, og det er sgu belastende. Fandt man endelig nogen der sad ordentligt, ja så stank lydkvaliteten.

Det sidste indkøb (ud af ca 15 stk) var den orange af slagsen fra Sennheisers sport serie. De hedder PMX80 og er dem hvor bøjlen går bag om hovedet. De udmærker sig ved at de simpelthen ikke er til at ryste løse, uanset hvor meget gas du giver den. Løber meget terrænløb i skoven, hvor jeg tumler rundt, og de her sidder hvor du har sat dem til du er færdig.
Derudover gør bøjlen det muligt at have hjelm på under cykling.

Lydkvaliteten er jeg også meget tilfreds med. Du får ikke den fulde lyd som med et par store hørebøffer, men det er der jo heller ikke nogen der forventer. Hører en del rock, house og rap. Blandt andet er Suspekt og Infected Mushroom på spillelisterne. Dér er rigelig med bass, og resten er så lynene klart at man ikke savner noget. Så kan man til gengæld bare tage hjem på sit rigtige anlæg og fyre den af når man har brug for det smiley

Sidste plus er at de er vandtætte, og fandens solide. Du kan sagtens stoppe dem ned i en rygsæk uden at de mister formen, og har du bare din ipod eller lign i en lomme, så behøver du ikke være bange for at det regner en smule. Det er en luksus jeg sætter meget pris på.

Jeg kan ikke komme på meget negativt omkring dem, men det er nok også netop derfor jeg fik ideen til det her indlæg. For jeg ved at der er mange der har det som jeg, og leder i en uendelighed, og pga priserne er det bare en dyr fornøjelse at skulle blive ved at prøve nye af.

Mener jeg gav lige over 300kr, og det har jeg ikke fortrudt.
Nu kan jeg så se at der er kommet en ny udgave (Adidas Edition), PMX680. Eneste forskel er vist farve, design og at den har volumekontrol på kablet. Sidstnævnte er en meget stor fordel hvis den virker ordentligt.

Peace out!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sennheiser hovedtelefoner - PMX80
  • #1   24. jul 2010 Endelig!!! smiley

    Har selv købr en del sæt gennem tideren, og de virker bare ikke. Musikken som du smider ignnem dine er vist meget lig mit, så helt i top. Kanon indlæg.


  • #2   24. jul 2010 Har også et sæt Sennheiser!!
    Dog bare CX300II, altså earplugs...

    Det er nok de earplugs der har givet den bedste lyd og bedste bas selvom de er utroligt små!!
    Seks af fem!!! :b


  • #3   24. jul 2010 Er super glad for mine Denon AH-C551, har endnu ikke tabt en under aktivitet, de har en super pasform og en utrolig lækker lyd.

  • #4   25. jul 2010 Jeg triller med min Sennheiser CX500 og de leverer fin lyd til cyklingsbehov. Dog ikke ligefrem hvad jeg vil kalde for decideret god lyd da jeg er lidt forvendt med gode højttalere og store hørebøffer smiley Men fine til cykelturen, eller bare at sted hvor mine bedre Denon AH-1001 ikke kan komme med smiley

    Et problem med In-Ears er jo at man ikke for så meget lyd for pengene som i hovedbøffer, men til gengæld er de små.

    Hvis man ikke kan finde et par gummidutter der passer i ens ører, er det jo muligt at få forstøbt nogle. Det er dog ikke den billigste løsning smiley

    Mine ser ud til fint at holde til både sved og vand, og for 649,- har de en udmærket lydkvalitet. Jeg retter den dog lidt med lidt EQ på iPod'en sat på diskantforstærker for at få en lidt bedre lyd.

    Ville dog aldrig lytte kritisk til musik med dem, for så detaljerede er In-Ears ikke.

    Har tidligere sat mine Denon AH-1001 op mod et sæt Denon AH-C751, men de er stadigt overlegne. For fundet at man bare ikke kan få et perfekt kompromis med In-Ears der er små men lige så gode som et sæt bøffer.

    Vil lige tilføje at jeg arbejder i Hifi-Klubben. Derfor har jeg nok højere krav end andre smiley


Kommentér på:
Sennheiser hovedtelefoner - PMX80

Annonce