{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny pap-cykelhjelm
  • #1   12. jun 2011 Tja, jeg er nok ikke den første der vil købe den - men hvis den er så sikker som den lyder, ville den da være en fin by cykelhjelm til mig. Men på racer skal den også passe til resten i designet, og det vil den ikke gøre hvis den er som andre skaterhjelme. Og nu er støddet kun taget fra toppen, det ku da også være rart at se hvad den virkelig ku holde til ved f.eks. sammenstød med kantsten.

  • #3   13. jun 2011 Kryll - hvis du nu læste artiklen, så havde du ikke spurgt om det der smiley

  • #4   13. jun 2011 Så det bare lige om hvor lang tid det holder (det vandafvisende matriale) - men så kan man jo også sige at man faktisk skal skifte hjelm hvert andet eller tredje år, tror jeg at jeg har læst et sted smiley

  • #5   13. jun 2011 Hvad de dog ikke finder på for at tjene penge smiley
    Hvem siger at det er samme hjelm i test af den alm hjelm det er jo filmet så man ikke kan se hvad han laver du kunne jo ha byttet den ud med en der er brud på før de lader den falde, jeg siger ikke at de gør det men det kunne være filmet mere overbevisende, jeg holder mig også bare til den hjelm jeg har.


Kommentér på:
Ny pap-cykelhjelm

Annonce