{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.477 visninger | Oprettet:

Overvejer salg. Vurdering ? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg starter på Htx efter sommer ferien og for derfor nok ikke brugt min cykel så meget. overvejer derfor at sælge den. og købe en ny når jeg engang for tiden igen. men ved ikke helt hvad den er værd

Cyklen og specs kan ses her: http://www.cykelgalleri.dk/galleri/15566-norco_atomik

ting som ikke har kørt mere end til at indstille på asfalt foran huset.

gear system, kassette kæde, forfælg + eger, nav, slange
bagfælg eger og slange, frempind og spacers, grips og bagerste bremseskive.

som i kan se er det meste faktisk helt nyt. og alt andet køre u-beklageligt, det stellet har stenslag og pedal armene har afslidt malingen ellers er resten smukt.

hvad vil i vurdere den til ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overvejer salg. Vurdering ?
Kommentér på:
Overvejer salg. Vurdering ?

Annonce