{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Triple vs compact Input {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en en cube nu med 3*10 gear men skal have ny cykel til foråret ved bare ikke om jeg skal købe den i 3*10 eller 2*10 compact. mit "problem" er at jeg cykler ved gardasøen 3 uger om året på min sommerferie og er i tvil om jeg kan træde den op af de bjerge der er dernede uden panik gearet, skal lige siges jeg vejer cirka 105 kg ja og jeg ved godt det ville hjælpe meget at smide nogle kg og det arbejder jeg da også på smiley så vægt delen på cyklen betyder ikke det store for mig
kom gerne med indputs ulember og foredele

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Triple vs compact Input
  • #1   1. dec 2012 .

profilbillede
  • Finn H
    Finn H Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 26
    #2   1. dec 2012 Pga. din vægt får du svært ved at undværer trippel, hvis du vælger de højeste bjerge ved Garda, men ved lavere vægt og god form er det fint med compact 50/34 - 11/28 dvs. du får kun et problem en gang om året i 3 uger, hvis du vælger de højeste.
    Løsningen er du beholder den gamle, og bruger den ved Garda, og bruger den nye med compact, til alt det andet.

• #4   1. dec 2012 jeg har en 28/11 jeg putter på når jeg skal til italien smiley
    gider ikke have 2 cykler men der er vel ikke den store ulempe at have triple i danmark modsat kun have compact i italien eller ???

• Finn H
    Finn H Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 26
    #6   1. dec 2012 Du har ikke brug for trippel til normal brug i DK, men hvis du ikke vil have 2 cykler, har du ikke andet valg end trippel, alternativ skal du ned i vægt.

• #7   1. dec 2012 Hehe ja ned i vægt vil jeg gerne og kan vel også smide en del men er 188 og 42 år så 50 kg kommer jeg næppe til at veje smiley så jeg går efter en triple ... tak for hjælpen alle

Kommentér på:
Triple vs compact Input

Annonce