{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hareskoven det røde spor (hjælp)
  • #1   19. jun 2013 Fordi, hvis du er ved Bagsværd station, så er du way off course smiley Tror du mener skovbrynet station, under motorvejs broen.


  • #2   19. jun 2013 Men du fortsætter under broen, og du har perronen på din højre side, vejen drejer til venstre og lige ved første vej på højre hånd, gå du ind i skoven, og følger et af sporene op til venstre, du er nu på Furesø siden smiley

  • #3   19. jun 2013 Bagsværd station? Og hareskoven ?

    Du må mene skovbrynet?

    Du køre ned under motor vejen (følger den vej du kommer ud på, ned af bakken, ind under motorvejen, følger stadig vejen, op af bakke igen, og så ind i skoven igen)
    Du får lige et kort =)


  • #4   19. jun 2013 Her, så håber jeg det kan bruges. =)
    (ellers må du aftale tid, så skal jeg vise dig det personligt)


    profilbillede
  • #5   19. jun 2013 Hehe det kan godt være det er station, men da jeg kørte den igår, kom jeg ind i et lille stykke skov efter jeg krydsede en lille sti, så kørte jeg nærmest bare rundt og krydsede stien igen, og kom op på samme rute bare tilbage smiley så skal jeg dreje fra i stedet?

  • #6   19. jun 2013 ja du er nok kørt ind på den lille "sløjfe" der er inden man kører via 30m grusvej ca, ud på asfalt vej, drejer til højre og kører under motervejs broen, hvor Skovbrynet st ligger.. Se den røde streg på kortet.!

  • #7   19. jun 2013 Arrh tror jeg har den nu, det må jeg prøve, sys bare der var en rød prik der viste mig ind i den "lille" skov, tak for hjælpen smiley

  • Apollon
    Apollon Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 9 Følgere: 47 Cykler: 6 Emner: 38 Svar: 346
    #8   19. jun 2013 her er ruten smiley
    (link fjernet)


  • #9   19. jun 2013 det værste er at jeg køre med edge 800, hvor jeg har lagt ruten ind, men alligevel ku jeg ikk finde ud af det derfra smiley

  • #10   20. jun 2013 Jeg skal køre der lørdag kl 9 du er velkommen til at komme med en omgang rundt. Havde selv max svært ved at finde rundt da jeg flyttede til kbh. Syntes den mangler en del opmærkning, det er ikke muligt for en udefra kommen MTB'er at finde rundt.

  • #11   20. jun 2013 Er glad for at høre at jeg ikk er den eneste som har problemer, skal holde fødselsdag lørdag, men mange tak for tilbudet smiley

Kommentér på:
Hareskoven det røde spor (hjælp)

Annonce