{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.323 visninger | Oprettet:

Simon K
Simon K
Tilmeldt:
7. sep 2011
Emner: 4 Svar: 9

Held i uheld {{forumTopicSubject}}

Jeg har været så heldig at komme ind på mit studie i aalborg og det er jeg selvfølgelig glad for, dertil har jeg også fået en lille lejlighed.

Desværre holder jeg også meget af at cykle på min MTB og dertil kommer problemet - Vask.
Korte såvel som lange ture kan gøre cyklen uhyr svinet til og jeg har ikke lige en have, hvor evt. slang/spand etc. følger med.
Er der nogle fra Aalborg området der kan nævne nogle stationer/andet der har mulighed for vask?

Vi snakker selvfølgelig ikke om rens af kæde, men bare det overordnede smiley

Mvh Simon


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Held i uheld
  • Apollon
    Apollon Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 9 Følgere: 47 Cykler: 6 Emner: 38 Svar: 346
    #1   21. aug 2013 tag dyret med i brusebadet smiley gjorde jeg før jeg fik lavet udvendigt vand smiley

  • Maller
    Maller Tilmeldt:
    aug 2013

    Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 190
    #2   21. aug 2013 Gå ned i jem&fix og køb en billig havesprøjte, den koster omkring 149kr og så brug en nede i gården eller hvor du nu kan stå, det virker altså fint for billige penge smiley


  • #4   21. aug 2013 Alternativt finde en tankstation på vejen der har vand - der er i hvert fald en der tydeligt har satset på mtb'er lige syd for Geel skov nord for Kbh smiley

  • #5   21. aug 2013 Ja generelt har alle benzin stationer med bilvask en spand med vand og tiltider også en vandhane, ellers kan du jo lige dyppe den i havnen smiley

  • #6   21. aug 2013 Peter H

    Kæden skulle også have godt af saltvand, eller vent, var det olie?


  • #7   21. aug 2013 N_K
    haha!

    - ej men sjov til side, hvor henne i Aalborg området bor du, så kunne det evt. være at nogen kunne komme med et mere præcis sted du kunne gøre det smiley


  • #8   22. aug 2013 jeg bruger bare sådan en ukrudtssprøjte med 5L i den er fin til formålet og når den så skal have den store tur tager jeg en spand varmt sæbevand og en autobørste med ned smiley

  • #9   22. aug 2013 Hej Simon.

    En spand med vand og en klud gør underværker. Og dette kan du jo også bruge til rengøring af lejligheden. Også bare vask den i gården eller på fortovet.

    Må indrømme at jeg synes det er et lidt underlig indlæg. Du virker temmelig hjælpe løs..... Hvad gør du når du opdagere at der ingen opvaskemaskine er? Skal du så også have hjælp til hvordan dette klares??


  • Simon K
    Simon K Tilmeldt:
    sep 2011

    Emner: 4 Svar: 9
    #10   22. aug 2013 Aalborg øst, 9220

    Selvfølgelig kommer man langt med spand, børste og klud, men rengøringen finder jeg rarest der kan ske hurtigt, hvilket kan gøres betydeligt hurtigt med en nær tilslutning af vandhane med evt. slange.

    Lasse S: Ringer altid hjem til min mor, når jeg ikke ved hvad jeg skal gøre. Så kommer hun og klare problemerne... - Ved ikke om du kan fornemme sarkasmen?, så ville lige sikre mig smiley

    ellers tak for hjælpen indtil vider smiley


Kommentér på:
Held i uheld

Annonce