{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.954 visninger | Oprettet:

Så blev der valgt/købt racer :) {{forumTopicSubject}}

Vil bare dele min glæde med jer andre nu da jeg har slidt dba g&g og markedet her op. Samt internettet for at finde mig den rette racer smiley valget blev Specialized Allez Expert 2014
(link fjernet)

Nu glæder jeg mig til at få SMS fra webike smiley

God dag der ude smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af skabslåger 1.200 kr.
  • Tilslutte kogeplade til el net og sætte 2 loftlamper op. 1.190 kr.
  • Installation af emhætte 1.500 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Opsætning af lampe 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev der valgt/købt racer :)
  • #1   20. feb 2014 Fin cykel! Dog kunne jeg aldrig finde på at give så mange penge for en alu ramme.. smiley Men tillykke med den!

• #2   20. feb 2014 Mange tak smiley

Har fået pebet ørene fulde af at en Carbon cykel i det pris leje ikke måler sig med alu ramme i dette leje. Og denne cykel er lettere end mange af de Carbon cykler jeg kiggede på i ca. samme pris klasse.

Mvh

• #3   20. feb 2014 Tillykke med det. Så mangler vi bare lidt forår.

Hvad vejer sådan en skønhed?

• #4   20. feb 2014 Er helt enig om at en god aluramme er mindst lige så god som nogle billige carbon rammer, min første racer var en cannondale caad8, den og så specialized allez er nok nogle af de allerbedste alurammer på markedet.
    Og den er jo rigtig fed i den farve der.

• #6   20. feb 2014 Fed cykel, jeg har samme ramme bare med sram komponenter, og nøj hvor den alu ramme bare virker!

• #7   20. feb 2014 Jep den er sgu fed og lækker. Får så lige dæk med røde kanter på den.
    Jeg ved ikke hvad den vejer faktisk, men må have den vejet når den kommer hjem.

Jeg har søgt alle cykler på den blå osv. Men kiggede ikke brugt i den pris klasse. Ville helst købe en helt ny cykel med garanti og fik også handlet den lidt ned i pris.

Ret øv at købe en brugt Carbon cykel som måske har Micro revner i stellet uden garanti.

Mvh

• #8   20. feb 2014 Den er da Feeed smiley
    Fin racer til pengene. Også selvom det "kun" er en alu ramme smiley

Men en meget fin alu af slagsen smiley

Jeg, personligt, byder dig velkommen i klubben .... tjek min bike ved lejlighed smiley

• #9   20. feb 2014 super cykel den bliver du glad for:-)

Kommentér på:
Så blev der valgt/købt racer :)

Annonce