{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode steder til downhill
  • Sirchrash@alot
    Sirchrash@alot Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 61
    #1   25. feb 2014 Der er vel altid banen i Rudeskov.. Sikkert en herinde som kan vise dig vej dertil så du ikke skal det halve blå spor rundt.

Og så åbner vallåsen D.1 maj.
    Ca. 2 timers kørsel nord på i sverige fra kbh.

• #2   25. feb 2014 Ja vallåsen har jeg hørt om.
    Og det ville da være fedt hvis en gad og vise mig det smiley

• #3   25. feb 2014 start med at opret din DH cykel... lidt nemmere at bedømme hvad du mener når man kan se hvad værktøj du har.

• Sirchrash@alot
    Sirchrash@alot Tilmeldt:
    mar 2009

#4   25. feb 2014 Han behøver da ikke oprette en cykel for at stille et spørgsmål!?

Kan da ligeså godt være han spørger om hvilke muligheder man har i KBH omegn inden han invistere i en DH cykel.

• #5   25. feb 2014 Hvordan kan man være i tvivl om hvad jeg mener når jeg søger et dh spor??
    Skulle måske have startet med at skrive at jeg er meget nybegynder og ikke vil ende ud i at sænke andre som ved hvad de laver på sporet..
    Så hvis der er et begynder sted er det lige det jeg søger.

• Sirchrash@alot
    Sirchrash@alot Tilmeldt:
    mar 2009

#6   25. feb 2014 Rudesporet har både en stor og en lille linje at køre på. Men du kommer ikke til at sænke nogens fart derude. Er man ny kører man alene ned, og banen er ikke så lang så er sikker på der er stor tålmodighed bland dem der er derude. 30 sekunders venten birde man kunne overleve smiley

• #7   26. feb 2014 Rude virker!

• #8   26. feb 2014 Du behøver ikke en ordentlig DH cykel for at vise at du mener det smiley

Er selv startet på en hardtail og det fungerer fint som nybegynder smiley

• #9   26. feb 2014 Hardtail fungere også - I visse mængder! smiley Det ved du også godt Noi smiley

• #10   26. feb 2014 Tusind tak for jeres svar. smiley
    Så mangler jeg så en der kan vise mig det eller evt en at køre med
    Hvis nogen er friske..
    Husk på jeg nybegynder...

• #11   26. feb 2014 Der er pænt mange forbi på en solrig søndag, så der går du ikke forkert i byen. Husk fullface, ellers slår naturstyrelsen os ihjel!
    Der foregår så mange ting derude lige for tiden, angående fremtidige planer om sporet.

• #12   26. feb 2014 grunden til jeg beder om oprettelse er at som jeg ser det har drengen kun en "mtb" der faktisk er så billig at den ikke engang kan bruges i skoven, så hvis det er den han har tænkt sig at køre på, har jeg ikke tænkt mig at anbefale rude, er jo nød til at vide hvilken cykel der køre på da DH bare er blevet et ord for "sjov mtb" så når du skriver DH bane kan det NEMT misforstås, især fordi du er nybegynder!

• #13   26. feb 2014 Cool smiley Har en full face. Er body kit nødvendigt?

Ja den har jeg ikke tænkt over, det er ikke den jeg vil bruge.
    Har en full suspension gt jeg vil bruge..

Kommentér på:
Gode steder til downhill

Annonce