{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er den sommerklar :)
  • #1   7. mar 2014 Jeg har været afsted på to ture i år, osse med nye ruller smiley
    Søndag op til 15 grader, næsten sommerligt jo.
    Flot giant.

profilbillede
  • #2   7. mar 2014 Ser rigtig godt ud smiley jeg skal først på min første tur her i weekenden, det bliver godt. nu har den også stået på spinning hele vinteren. 15 g på søndag, så skal den ud og rulle der.

• #3   8. mar 2014 Fine cykler i har. Hvad dæk køre i på? Er det noget i kan anbefale. Skal også snart på cyklen. smiley

• #4   8. mar 2014 Ja så slipper man for alt det vinter tøj.
    Jeg kører med continental gp force/attack. Kan ihvertfald anbefales.
    Og mange tak smiley

• Jørn H
    Jørn H Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 61
    #5   8. mar 2014 flottte cykler...

Ja det er rart at komme ud og få lidt frisk luft, 5 mdr på rullerne er endelig slut og nu skal sæsonnen nydes fuld ud...
    Jeg er i gang med at teste ny cykel og har lånt en Specialized Roubaix fra Holbæk Cykelcenter og er rimelig imponeret over egenskaberne i den, set specielt i forhold til min egen som er en alu-ramme Aero Performance fra Sintesi men også med Ultegra på ligesom Roubaix´en, dog bar én lidt lædre model Ultegra.

Kommentér på:
Så er den sommerklar :)

Annonce