{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

Hvilken en skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Hej hvad synes i om disse to cykler

http://www.heino-cykler.dk/shop/focus-black-forest-29r-40-30g-2014-42cm_s/

http://www.cykelgalleri.dk/galleri/20225-focus_limited_29r_1_0_30_g

har prøvet den med 480M og 26" men der var også en 440M med 29"

jeg skal bruge cyklen primært i byen.
men også en smule i skoven.

hvad synes i??

eller skal jeg vælge noget helt andet smiley

er 172 cm.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken en skal jeg vælge?
  • #3   23. okt 2014 Vil have en der også kan bruges i skoven og så langt cykler jeg ikke i byen maks 4 km hver vej

  • #5   23. okt 2014 Som DaveB siger. Køb en gammel herrecykel til bykørsel og en mountainbike til skoven. Det ville du få meget mere ud af.

  • #6   23. okt 2014 Forhold jer venligst til cyklerne ??
    Da jeg kraftigt overvejer at købe en


  • #7   23. okt 2014 Helt sikker nr,2 den bedste gaffel og kranksæt,og mest lir værdi og så er den da er da både fed i byen og i skoven, men det er bare min mening. smiley

  • #8   23. okt 2014 Limited edition modellen har jeg selv , og er super glad for den
    og vil klart anbefale den
    (Hjulsættet er dog ikke specielt stift)


  • #9   23. okt 2014 Jeg kan få 2 eren for 7020kr med en rabat på 40% så det må vidst blive vinderen smiley
    Men er lidt i tvivl om hjul og stel

    26" og 480M
    Eller
    29" og 440M
    Jeg er selv 172 cm høj

    Hvad ville i vælge ?


  • #10   23. okt 2014 Fair nok. Kom bare med et godt råd, da vinteren kommer til at ødelægge skivebremser, gear osv., med mindre du er virkelig grundig med rengøring konstant.

    Ville også tage limited edition, da den er bedst udstyret. Hvis du endelig skal bruge den til vej, så ville jeg tage 29", da du oftest kan køre lidt hurtigere på dem. De er ikke helt så adrætte i skoven, men det opvejes så af komforten og hastigheden når det går lige ud eller vejen er lidt hullet.


  • #11   23. okt 2014 Så du ville vælge 29 og 440M med udgangspunkt i at jeg også vil bruge den i byen og det er en begynder cykel til skoven ?? også satser jeg på at sneen bliver væk

  • #12   23. okt 2014 Jep. Både til bykørsel og XC ville jeg anbefale 29" frem for 26", da 29'ere er bedre egnede til det formål.

    Hvad angår sneen skal du bare sørge for at rengøre og smøre bevægelige dele ofte. En cykel kan godt klare sig fint igennem vinteren, hvis man bare husker at holde den ordentligt ved lige.


  • #13   23. okt 2014 Okay
    Det jeg troede bare at det ville være bedre med 26-27,5 i forhold til skoven smiley


  • #14   23. okt 2014 Angående størrelse er der mange andre ting/mål der skal tages højde for, ud over din højde
    Er selv 174 min Focus LE er small


  • #15   23. okt 2014 Ja okay..
    Men tror jeg vil købe den i morgen eller lørdag lige efter hvad der passer mig bedst smiley


  • #18   24. okt 2014 Havde ikke bestemt mig da jeg lavede tråden ??
    Jeg har bare forhørt mig omkring produktet så jeg ikke blev snydt.
    Og er i mellemtiden blevet klogere omkring cyklen.


Kommentér på:
Hvilken en skal jeg vælge?

Annonce