{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Energibar
  • #1   19. nov 2007 Køb nogle bananer

• #2   19. nov 2007 så er der jo x-ray energidrik halv litters til lidt under 10,-

• #3   20. nov 2007 Var et smut over grænsen for nogle uger siden.. En kasse Burn til en hund.. Det er lige så billigt som X-ray, Hustler og hvad de ellers hedder.

• #4   20. nov 2007 Markus T vi kører MTB lige pt og der kører vi 3-4 timer så der bruger man også energi

• #5   20. nov 2007 de har 24 hustler for 84 kr i netto hehe har selv et par stående endu smiley

• #6   20. nov 2007 ^^ Med pant smiley

• #8   20. nov 2007 Det dummeste er da virkelig at begynde at hælde redbull, hustler, X-ray osv. ned.

I ved jo tydeligvis ikke hvad der er rigtig og forkert. At begynde at drikke redbull osv. til sport udøvelser har modsat virkning.

• #9   20. nov 2007 du kan jo også lave dine egne energibar

du tager bare noget honning og varmer det op på en pande når det er flydene smider du noget müsli på og røre det hele godt sammen og så skal det bare køle af du kan tilsidst smælte noget mørk chocolade og hælde over!

jeg har også lade mig fortælle at man kan købe 8 müslibars i aldi til en 10'er ved ikke om det passer!

• #10   20. nov 2007 Jeg kan klart anbefale dette produkt

http://cycleshop.dk/energi_produkter-c-47.html

Har prøvet deres energi drik og gel SUPER siger jeg bare.

• #11   21. nov 2007 koffein er måske nok opkvikkene men det giver ikke noget brænsel til dine muskler og det er det man skal bruge når man cykler så langt og NEJ der er ikke det der svare til 15 kopper kaffe i en burn for så måtte den ikke sælges på det danske markede der er den samme mængde koffein i som der er i en cola sådan ca. en dåse red bull indeholder det samme koffein som EN kop kaffe og det overskrider grænseværdien i danmark for hvor meget der må være per 100 ml

hvis red bull burn hostler x-ray og hvad de nu ellers hedder var så gode tror i så ikke ar alle elite sports folk drak dem i store mængder jeg sidder her og prøver på og komme i tanke om bare en elite sportsudøver jeg har set drikke en af disse energi drikke og jeg kan ikke komme på nogensinde og have set det

• #12   21. nov 2007 Vil lige sige at RedBull indeholder Tarin som hvis nok er på doping listen også en grund til at det ikke sælges i dk. Ved godt at du stadigvæk kan købe det i dk men er ikke godkendt af de danske sundhedmundighederne.

• #13   22. nov 2007 det hedder hvist taurine og ikke tarin.

taurine er en syre der findes i kroppen naturligt og det har sit navn efter det latinske taurus som betyder tyr eller okse (bull og ox på engelsk) nok der for det hedder red bull men er ikke sikker. taurine til sættes også i meget babymad og findes i kammusslinger, fisk og fjerkræ.

ved ikke om det er på listen over forbudte stoffer

Taurine – Most ads for taurine promote its effectiveness in the treatment of congestive heart failure and viral hepatitis. Product ads are consistent in stating that unless a person is vegan, there is little dietary need for taurine because the body makes it from Vitamin B6 and the amino acids methionine and cysteine. All of these are typically present in the body in adequate amounts. Taurine seems to appear more often as an ingredient in various sports drinks than as a stand-alone supplement. Few studies promote taurine as a performance-enhancer.

gad ikke lige over sætte det som jeg ser det er der ikke noget godt i de så kaldte energi drikke..

• #14   22. nov 2007 Det er nemlig det. Takker Mattias.

• benjamin b
    benjamin b Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #15   21. feb 2008 hey er der nogle der ved hvor man kan købe redbull her i Danmark? svar hellere end gerne

• #16   21. feb 2008 Mener ikke du kan det er ulovligt iflg. Sundhedsstyrelsen.

Men kør til duborg... smiley eller nettet.

Kommentér på:
Energibar

Annonce