{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.824 visninger | Oprettet:

Cykelmekaniker. {{forumTopicSubject}}

Hey.. Jeg står og skal til at i lære som cykelmekaniker, og jeg ved at jeg kan komme på skole i Herning eller på Nykøbing Falster. Men jeg ved ikke rigtigt hvor jeg vil være.

Det nemmeste ville være at tage til Herning da der ikke er specielt langt, iforhold til Nykøbing Falster. På den anden side har jeg hørt at det er en rigtig god skole de har på Nykøbing Falster, hvorimod har jeg ikke hørt noget om hvordan skolen er i Herning til cykelmekaniker..

Er der nogle af jer der har været på én af de to skoler, som kan fortælle lidt om hvordan det var? :)..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykelmekaniker.
  • #1   10. jan 2008 hej

    jeg har taget min cykelmekaniker uddannelse dernede i nykøbing og jeg synes at det er rigtigt godt sted at være også at den grund at det er den skole der har startet uddannelsen.

    vi har vores lærling dernede lige nu og han er meget glad for at være der

    så den skole kan kun anbefales

    mvh bo


  • #2   10. jan 2008 helt klar ceus Nyk F .. er er selv udlært og gået på den skole .. stort 5 tal ;o)

  • #5   10. jan 2008 Jesper L hvor arbejder du ??

  • #6   10. jan 2008 jeg går der lige nu og vil i modsætnig til de andre sige at det er en lorte skole

    de har ikke styr på NOGET som helst, halvdelen af tiden laver man ikke noget fordi de ikke kan koordinere det ordentligt, læren er konstant væk. og så syntes jeg personligt ikke at jeg har lært noget som helst endnu (har været på 1+2+3 skoleophold)


  • #7   10. jan 2008 men har til gengæld også hørt at herning er ligeså dårlig

  • #8   10. jan 2008 vil dog sige at kvisten er en fantastisk lære hvis man kan følge med ham heh det er der mange der ikke kan

  • #9   10. jan 2008 Vil så sige at Kvisten .. er så den dårligste Lære på skolen .. han har så meget Dårligt at fortælle om faktisk alt! på nær ´Chris King og Konan .. alt andet er i hans verden noget LORT !.. og jeg synes at som Faglære og det ansvar og billede ud af til MAN JO HAR SOM LÆRE bør man ikke have mulighed for at påvirke så mange unge nye mekaniker .. med sit personlige sure galle ...

    hver gang vores Lærlinge kommer fra skole er de så påvirket af Kvistens personlige sure opstød om hvor dårligt Shimano .Sram . og DIV olie produkter .. og det ligger så fjernt fra hvordan tingene hænger sammen i den virkelige verden ...

    Sorry Rene .. hvis jeg lige kom på et sidespor i dit emne
    men jeg havde på lige et Surt opstød jeg skulle af med ;o)



  • #10   10. jan 2008 allright, tak for de mange svar :)..

  • #11   10. jan 2008 elsgaard E

    Det er sq helt i orden :)..


  • #12   10. jan 2008 Har selv gået på skole i Herning og kan kun sige at du får en super "fed" Lære i Uffe...

    og kan du tilslutte mig 100% Elsgaards E om dette

    Vil så sige at Kvisten .. er så den dårligste Lære på skolen .. han har så meget Dårligt at fortælle om faktisk alt! på nær ´Chris King og Konan .. alt andet er i hans verden noget LORT !.. og jeg synes at som Faglære og det ansvar og billede ud af til MAN JO HAR SOM LÆRE bør man ikke have mulighed for at påvirke så mange unge nye mekaniker .. med sit personlige sure galle ...

    hver gang vores Lærlinge kommer fra skole er de så påvirket af Kvistens personlige sure opstød om hvor dårligt Shimano .Sram . og DIV olie produkter .. og det ligger så fjernt fra hvordan tingene hænger sammen i den virkelige verden ...

    Sorry Rene .. hvis jeg lige kom på et sidespor i dit emne
    men jeg havde på lige et Surt opstød jeg skulle af med


  • #13   10. jan 2008 hey der
    jeg står i samme situation ... jeg kan oss vælge mellem den i lyngby eller i nyk F
    men jeg vælger helt klart nykøbing F


  • #14   11. jan 2008 hej

    ja det er rigtigt at kvisten brokker sig om alt andet en kona og chris king og andre fine ting men når det kommer til stykket ved han sku noget om cykler og cykeldele


  • #15   13. jan 2008 kvisten ligner en nakoman

Kommentér på:
Cykelmekaniker.

Annonce