{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Fra hop til Trails ??? {{forumTopicSubject}}

hey cg,
jeg er ved at bygge nogle tails, (små i starten) og er også ved at finde nogle trails i nær hvor jeg bor.

Så er det jo jeg sidder og tænker på, om det enlig er svært at gå fra almindelige hop, over til trails, selvfølige skal der jo noget øvelse til, for det jo ikke lige så svært at køre over et hop og lande flat som når du skal til at lande på en modtager og vidre over i et andet hop.

skal der meget øvelse til inden man kan gøre køre okay på trails, uden at lave tricks.

m. v. h. Erik b.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra hop til Trails ???
Kommentér på:
Fra hop til Trails ???

Annonce