{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

Søger en MTB. {{forumTopicSubject}}

Hej CG
Jeg søger en mtb her til efteråret og tidligt forår ☺
Jeg tænker selv af hvis jeg kan finde en mtb der er 1- 2 år gammel for jeg nok mere for pengene 😉 så hvis i har en mtb til salg eller kender nogen der her må i meget gerne skriv til mig ☺
Jeg er 1,80
Der SKAL være kvittering med
Kigger fra Aalborg til Horsens, Viborg og Djursland bor selv i Randers.
Budget 10.000,-
Mvh kevin


Kommentarer på:  Søger en MTB.
  • #1   30. aug 2015 Køb hellere en ny, tag til en cykelhandler og snak om dit budget og behov.

  • #2   31. aug 2015 Ja tror jeg nu os det bliver, måske man kan finde en model fra sidste år smiley

  • #4   1. sep 2015 Jan har du selv købt på denne side ?

  • #6   1. sep 2015 Måske spøger jeg dumt smiley men en ny kæde hvorfor? smiley

  • #8   1. sep 2015 Okay smiley overvejer rigtigt meget og bestille en cykel der fra mange penge og spare 👍det eneste er bare stel str på cyklen 😐

  • #10   2. sep 2015 Hej Kevin,

    Se evt. min carbon MTB jeg har til salg - Den står pt. i Randers.

    http://www.dba.dk/orbea-alma-m50-hardtail-18/id-1014490748/

    Skriv på annoncen hvis det har interesse og du vil se/prøve den.

    Mvh. Mikkel



  • GardenGirl
    GardenGirl Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 3 Emner: 6 Svar: 101
    #11   2. sep 2015 Jeg ville ikke købe noget til minus 10-20% uden garanti (og slet ikke noget spansk "orbea" , som ikke er et kendt mærke i "alm handel" . - sorry Mikkel)..så vil jeg hellere handle ved en cykelbutik, og have garanti.. Jeg var "heldig" - synes jeg selv.. købte en Trek 8500 med opgraderede stumper - stod bedre en pænt, til 50% af nypris for standard.. havde den forbi cykelhandler, fordi, jeg godt ville have service evt... men de sagde - det kan du vente med til vinter...
    Derefter købte jeg så en cykel ved denne forhandler - til min mand.. fordi han ikke måske ville være så heldig som mig (og ikke laver tingene selv (og det skal jeg så heller ikke)) - men der er garanti på, og en klækkelig rabat i forhold til listepris...


  • #12   2. sep 2015 Jeg forstår slet ikke den begejstring for de cube/radon/rose osv cykler.

    Ja, de er billige, men hvorfor?

    Kunne det være for det er sparet steder hvor den typiske 1. gangs køber overser?

    Stel, Hjulsæt, bremser, kranksæt, gearopsætning, alle ting som har væsentlig større betydning for cyklen, end bagskifter og forgaffel.

    Men ja, man skal jo altid starte et sted. smiley


  • #14   3. sep 2015 Giant laver nogle fine cykler, hvis man vil have en 27.5 fully.

    Jeg forstår ikke din pointe.
    Men fordi du har købt en billigcykel i Tyskland behøver alle andre vel ikke at lave samme fejl.

    En seriøs dansk cykelhandler kan matche prisen og give dig en tryg handel med hurtig afvikling af reklamationer og lign.

    Nu kører jeg ikke selv i klub, men anerkendelsen af at andre har en højere udviklet smag for kvalitet, kan sikkert være svær.

    Janteloven lever i bedste velgående.
    Jeg prøver nu på at vurdere cyklerne for hvad de er.


  • #16   3. sep 2015 Pris og kvalitet hænger altid sammen.


  • #22   4. sep 2015 Du har ikke fanget pointen Jan.

    Kig lidt bredere på det.



  • #24   4. sep 2015 Der findes jo faktisk mange andre mærker end cube....

    Og jeg tør godt væde på en god dansk forhandler ikke er meget dyrere end tyskerne.
    Men når du kun sammenligner netpriser, giver det dig et skævt billede af den typiske cykelhandler.
    Forrige gang jeg handlede cykel købte jeg en til 15.000kr, som har en netpris på 18300kr.
    Sidste gang var netprisen 27.000kr og fik den til 22.500 kr.
    Begge gange hos danske forhandlere og nye cykler, ikke gamle modeller, som jeg kunne prøve, stille spørgsmål til, brokke mig over, få fikset osv.

    Så giv den lokale en fair chance. Du er jo ikke tvunget til at købe noget fra ham med det samme.
    Det er da dumt at købe en cykel i Tyskland du aldrig har set, prøvet, løftet, kørt på baghjul på osv.

    Det kræver kun et par timer af din tid.


Kommentér på:
Søger en MTB.

Annonce