{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pls hjælp
  • #1   10. okt 2016 På regningen som du har fået med da du købte den smiley

    ellers burde det stå under krankboksen.


  • #2   10. okt 2016 det tjekkede du vel forhåbentlig dengang du købte den?!

  • #3   10. okt 2016 Brug det på den røde seddel

  • #4   10. okt 2016 Lyder som en meget billig handel smiley

  • #5   10. okt 2016 Hvis du ikke tjekkede det ved handlen, ikke har fået kvittering med, og har købt den for mindre end omkring 10.000, så kunne det godt være du får en træls overraskelse, når du tjekker stelnummeret i politi-appen..

    Men som der også bliver skrevet, så burde det sidde som klistermærke på underrøret eller krankboksen, da det er en Epic Comp Carbon, så de ikke har mulighed for at slå det i rammen, som på alm. alu/stål-cykler


  • #6   10. okt 2016 Det bliver kun træls hvis du bliver taget på den... smiley
    Så træn dig godt op så du kan køre fra dem når de kommer efter dig smiley


  • #7   11. okt 2016 Men joke til side Steffan. Nu skal der jo ikke opfordres til at køre på en stjålet cykel, da der mig bekendt ikke er særlig mange her på siden, som er store fan af cykeltyve, eller vil støtte dem ved at købe stjålne cykler. smiley

    Er den stjålet, så er det måske ikke den bedste idé at trille rundt på den, da du risikerer at støde på den tidligere ejer eller en, der kan genkende cyklen fra en "Hjælp, jeg har fået min cykel stjålet" plakat. Og det er de færreste fremtidige arbejdsgivere, der syntes teksten "Handel med hælervarer" ser særlig godt ud på CV'et.

    Men tjek om den er stjålet eller ej på politi-appen, og er den ikke efterlyst kan du trille muntert rundt i skoven uden bekymringer, men er den meldt stjålet, skal du nok have fat på sælger og spørge hvorfor han syntes det er OK at sælge stjålne cykler. smiley


Kommentér på:
pls hjælp

Annonce