{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

ISIS- vs. firkantsbox {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at investere i en ny krank til noget let urban freeride.. Har tænkt mig at bygge den over et par FSA V-drive arme. Så er spørgsmålet om jeg skal lave det over en ISIS-box eller på min gamle firkantsbox? Jeg har hørt at isis skulle være stærkere og ikke ligeså ofte knager som firkantssystemet. Men er det rigtigt? Og er forskellen stor nok til at det kan betale sig at skifte til det??

skriv hvis i har erfraringer med det..
Benji

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning og tilslutning af lamper 2.500 kr.
  • Skabslåger hvor hængsler er i stykker. Ordne plasticsfløb under vask 1.140 kr.
  • Radiatorer der ikke varmer og skabslåger i køkken der hænger ikke lukket 1.200 kr.
  • Skifte 2 stophaner/kugleventiler 1.550 kr.
  • Hjælp til at lave emhætte 1.970 kr.
  • opsætning af tandkrusbeholder i badeværelse 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ISIS- vs. firkantsbox
  • #1   15. sep 2006 Jeg kører Octalink.... det holder! Og om det knager mindre aner jeg ikke.

• #2   15. sep 2006 du kører da truvativ?? de laver ikke octalink.. kun firkant og isis. ISIS ligner ret meget octalink selvom det ikke er det samme. Det er shimano der opfandt octalink og også kun dem der laver det.. Jeg har også selv lige købt et octalink lx-kranksæt som skulle køre med enkeltklinge og en drm-bashring.. Det skulle køre med en blackspire ns-1 chainguide, men det passede ikke... og det viser sig at ingen octalink boxe kan køre med den chainguide.. så derfor er jeg gået væk fra octalink igen.. så by the way er der nogen der vil købe et LX-kranksæt til octalink billigt??

• #3   30. sep 2006 octalink har 8 notriller og isis har 10.
    isis er stærkere en firkant, og er nemmere at afmontere.

Kommentér på:
ISIS- vs. firkantsbox

Annonce