{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.
  • Ophængning lampe 900 kr.
  • Hænge lampe op (2 i 1) (se foto) + hænge 2 billeder op + hylde + 2 spejle 700 kr.
  • No hot water from the tap. 1.999 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til buler i dæk???
  • #1   21. maj 2009 hvis jeg forstår dit problem rigtig. så kan det være du ikke har fået skubbet slangen ordenligt op i dækket inden du pumpede luft i.. prøv at lukke en del luft ud af slangen, og skub så ventilen ind i fælgen mens du presser dækket ned i fælgen, så slangen kommer ordenligt op i dækket. prøv så at pumpe luft i dækket. burde løse problemet.
    Hvis det som sagt er sådan dit problem skulle forståes smiley

• #2   21. maj 2009 det kan også være at dækket ikke er "sprunget" på plads... du skriver at dækket sidder længere inde på fælgen nogen steder.. prøv at pumpe dækket rigtig hårdt op og se om det sprænger ud på plads.. ellers kan man købe noget "sæbeskum" fra schwalbe, som er lavet til at få dækket til at sprænge på plads(tynd olie kan også bruges, hvis man smører det på en klud og derefter "tørre" dæk-kanten af med den)...

skriv hvis det ikke er forståligt

vh. kasper

• #3   21. maj 2009 Pump dækket til max. Hvis ikke det hjælper, så luk noget luft ud og vrid dækket lidt ud de steder hvor der er problemer. Pump dækket op på max. Luk lidt luft ud igen, og pump det op på det ønskede tryk.
    Sådan har jeg gjort det gange jeg har skiftet dæk på tubeless fælge smiley

• #4   21. maj 2009 Du skal ik pumpe den max op hvis slangen sidder i klemme.. så siger det bang smiley

Kommentér på:
hjælp til buler i dæk???

Annonce